خبرگزاری کار ایران

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر:

بیش از 20 هزار بن کارت آماده ارائه به متقاضیان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۷۶

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پایتخت، گفت: بیش از 20 هزار بن کارت آماده ارائه به متقاضیان در این نمایشگاه است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، میثم نمازی با تاکید براین‌که برگزاری نمایشگاه های قرآنی یک نیاز ضروری برای کشور است، گفت: بانک شهر طی روزهای گذشته توانسته است به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، به روز ترین و کامل‌ترین خدمات بانکی را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارایه کند.

وی با اشاره به این‌که در حدود 300 دستگاه کارتخوان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران به کار گرفته شده است،افزود:6 دستگاه خودپرداز سالنی و یک دستگاه خودپرداز سیار نیز به بازدیدکنندگان خدمات بانکی ارایه می دهند.

نمازی خاطرنشان کرد: همچنین تا به امروز نزدیک به 9 هزار تراکنش مالی در این نمایشگاه از طریق دستگاه‌های بانک شهر انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این بانک، بن کارت‌های نمایشگاه به موقع در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، ادامه داد: بیش از 20 هزار بن کارت آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر تصریح کرد: طبق مصوبات ابلاغی ، افرادی که در زمینه های مختلف قرآنی فعالیت می کنند ؛ می توانند بن کارت‌های خرید کتاب از این نمایشگاه را دریافت کنند.

نمازی با اشاره به اینکه ٢٠٣ ناشر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پایتخت شرکت کرده اند، گفت: خوشبختانه تاکنون با ارایه خدمات متنوع بانکی، رضایت کامل ناشران و همچنین بازدیدکنندگان جلب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز