خبرگزاری کار ایران

افزایش قیمت مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۶۵

طبق آخرین بررسی ها از بازار، قیمت مرغ و گوشت با افزایش تقاضا در ماه رمضان سیر صعودی یافته است.

به گزارش ایلنا، آخرین بررسی‌ها از وضعیت بازار نشان می‌دهد که قیمت مرغ به طور نسبی با روند صعودی همراه شده و قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۷۵۰۰ تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد این افزایش نسبی قیمت از ماه رمضان و به دنبال افزایش تقاضا در بازار اتفاق افتاده باشد؛ موضوعی که برخی از فروشندگان هم آن را تایید می‌کنند.

به گفته آن‌ها قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز با افزایش تقاضا در ماه رمضان تا حدودی افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که در اواخر ماه روند قیمت‌ها نزولی شود.

اما بر اساس آخرین مشاهدات قیمت هر کیلوگرم فیله مرغ که گران‌ترین نوع مرغ در بازار است ۱۶ هزار تومان فروخته می‌شود. در میان سایر اقلام گران‌تر سینه جوجه کبابی ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و جوجه با کتف ۱۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هر کیلوگرم سینه ۸۴۰۰ تومان، ران مرغ ۷۹۰۰ تومان و مرغ سبز کیلویی ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار قیمت دارد. در میان دیگر اقلام گوشت مرغ بال کیلویی ۸۵۰۰ تومان، کتف کیلویی ۹۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گردن ۳۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود با رسیدن به نیمه ماه رمضان و متعادل شدن تقاضا در بازار وضعیت قیمت‌ها مجددا به وضعیت سابق برگردد و تولیدکنندگان و عرضه ‌کنندگان گوشت مرغ به بهانه افزایش تقاضا مجددا قیمت‌های خود را بالا نبرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز