خبرگزاری کار ایران

در گزارشی اعلام شد؛

وضعیت پیشرفت کیفی خودروهای تولید داخل

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۹۲۵

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، آخرین وضعیت کیفی خودروهای تولید داخل در اریبهشت ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش اعلام شده، اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ تعداد ۶۴۲۱۹ دستگاه خودرو تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروها گروه سنگین اختصاص دارد.

خودروهای تولید کشور در این ماه شامل ۴۲ مدل خودرو درگروه سبک و ۷ مدل در گروه سنگین است. در اردیبهشت ماه، در گروه خودروهای سبک بخش وانت تمامی خودروها با اخذ یک ستاره کیفی، پایین ترین کیفیت خودروها تولید ساخت داخل را به خود اختصاص دادند.

اما در بخش سواری‌های تولیدی ۴ کلاس قیمتی از خودروها معرفی شد که از بین ۳۴ خودروی بررسی شده در کلاس قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان دو خودرو؛ در سطح قیمتی بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان دو خودرو؛ کلاس قیمت بین ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان تنها یک خودرو، قیمت بین ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان چهار خودرو توانستند با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دهند.

این در حالی است که در مقایسه رشد کیفی خودروهای تولید داخل تنها ۲ خودرو توانستند یک ستاره به ارزشیابی خود اضافه کنند.

در گروه سنگین، بخش خودروهای باری نیز در این بخش ۲ مدل خودروی سنگین توانستند با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز