خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش قیمت نان نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۰۸

رییس اتحادیه نانوایان سنتی تاکید کرد که برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها و نان برای شهروندان هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز همان نرخ‌های سال ۱۳۹۳ بوده و تا کنون تغییری نکرده است.

قاسم زراعت کار -رییس اتحادیه نانوایان سنتی- در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با وضعیت قیمت نان در ایام ماه رمضان بیان داشت: مشکلی برای تامین نان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز تغییری نخواهد کرد.

او تاکید کرد که برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها و نان برای شهروندان هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز همان نرخ‌های سال ۱۳۹۳ بوده و تا کنون تغییری نکرده است.

زراعت کار در رابطه وضعیت تامین آرد برای تولید نان بیان داشت: با وجود ذخیره سازی بیش از ۸.۵ میلیون تنی به خودکفایی رسیدیم و برآوردها نشان می دهد که امسال بیش از ۱۱ میلیون تن گندم توسط دولت خریداری شود که باید به فکر صادرات گندم باشیم و به این معنا است که در تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

او مصرف سالیانه آرد در صنعت نان کشور را  نزدیک به هشت میلیون تن اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در سال ۸۹ برنامه کاهش ضایعات نان در دستور کار قرار گرفت که در مرحله نخست یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن صرفه جویی در آرد صورت گرفت.

رییس اتحادیه نانوایان سنتی تاکید کرد که در صورت اجرای طرح یکسان سازی آرد نانوایی‌ها  امکان صرفه جویی بین ۱.۵ تا دو میلیون تن دیگر آرد را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز