خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران:

تغییر وزیر صنعت اجتناب ناپذیر است/ وزیر جدید باید معتقد به اقتصاد رقابتی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۷۳

رئیس انجمن تولید کنندگان خوراک دام و طیور گفت: بخش صنعت و معدن از عملکرد این وزارتخانه در 4 سال گذشته راضی نبوده و از طرف دیگر صادرات و بازرگانی ما نیز از وضعیت موجود راضی نیست. بر همین اساس به نظر می رسد علاوه بر تغییر مدیران ارشد باید به دنبال شیوه‌ها و راهکارهای تازه نیز بود.

عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص انتخاب وزیر صنعت، معدن و تجارت  در دولت دوازدهم گفت: با وجود این که آقای نعمت‌زاده از تجربیات فراوانی در این حوزه برخوردار است اما به نظر می رسد که برای تحقق شعارهای انتخاباتی روحانی نیاز باشد که از یک فرد قوی تر در این بخش  استفاده شود.

مجید قدیری ادامه داد: پس از انتخابات ریاست جمهوری کشور وارد یک عرصه جدید شده است و وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان اصلی ترین وزارت اقتصادی کشور که با سایر کشورها تعامل گسترده دارد از اهمیت به سزایی برخوردار است.

 وی ادامه داد: علاوه بر تغییر در راس وزارتخانه، معاونت‌ها نیز باید تقویت شود مدیران ارشد این وزارتخانه باید معتقد به تفکر اقتصاد  آزاد و رقابتی باشند و از برخی ابزارهای تاریخ گذشته همچون سوبسید و تعرفه‌های حمایتی صرف استفاده نکنند.

رئیس انجمن تولید کنندگان خوراک دام و طیور تصریح کرد: بخش صنعت و معدن از عملکرد این وزارتخانه در 4 سال گذشته راضی نبوده و از طرف دیگر صادرات و بازرگانی ما نیز از وضعیت موجود راضی نیست. بر همین اساس به نظر می رسد علاوه بر تغییر  مدیران ارشد باید به دنبال شیوه‌ها و راهکارهای تازه نیز بود.

 قدیری تصریح کرد: این راهکار می تواند جدا کردن وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن از یکدیگر باشد. چند سال است که با این وزارتخانه ادغام شده کار می‌کنیم  و مشخص شده که وزارتخانه نمی‌تواند نیازهای تولیدکنندگان و بازرگانان را تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز