خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر صنعت ، معدن و تجارت به مناسبت حضور حماسی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۱۴۵

محمدرضا نعمت زاده با صدور پیامی حماسه حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،  متن پیام به شرح زیر است:

مردم شریف و سربلند ایران اسلامی

سلام و درود خداوند بر شما باد ؛ که با حضور پرشور خود در انتخاب رییس جمهورآینده کشور حماسه آفریدید و با اعتماد خود به دولت تدبیر و امید بالاخص شخص جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوبمان در میزان رایی که در حمایت از ایشان به صندوق ها ریختید ، ما رابیش از گذشته متعهد به پیمودن راه و خواسته شما عزیزان نمودید.

شما ملت عزیز ایران با حضور عاشقانه و علاقه مند خود دراین انتخابات ضمن پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب نشان دادید که به مراتب توانایی و قابلیت تعیین سرنوشت خود در جهت تعالی ، پیشرفت ، آزادی ،  عزت و سربلندی کشور خود بیش از آنچه تصور می شد ، را دارید.

امیدوارم به همت همه دست اندر کاران بخش صنعت ، ‌معدن و تجارت از جمله مدیران ،‌کارگران ،‌مهندسین ، تجار و اصناف ،  با استفاده از فضای مناسب داخلی و بین المللی به وجود آمده با تلاش شبانه روزی ضمن ارتقاء توانمندی تولیدی و صادراتی کشور و ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده و پرشور موجبات رضایت شما مردم عزیز و وفادار کشور را فراهم آوریم.

محمد رضا نعمت زاده

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز