خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

نبرد آگاهی و گمراهی؛ ما کجای قصه هستیم؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۸۲

«عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی در کانال تلگرامی خود نوشت: بسیار مهم است که باور داشته باشم که من هنوز یک رای دارم و با رای ندادن، در عمل به رای دیگری که مقبول ما نبوده،‌ فرصت پیروزی داده‌ایم.

به گزارش ایلنا؛ عباس آخوندی در این پیام نوشت: صحنه نبرد انتخابات بسیار غبار آلود شده ‌است. از یک طرف حضور مجدد و از موضع مدعیِ عده‌ای که کشور را در این وضعیت قرار دادند، تعدادی را دلسرد کرده و از طرف دیگر، چگونگی حضور آنان و پیشنهاد آشکاری که برای خرید رای می‌دهند، عده‌ای دیگر را دلزده می‌کنند.

سؤال این است که در این وضعیت چه باید کرد؟ من در برابر می‌پرسم:

آیا واقعا شرایط از وضعیت سال 92 سخت‌تر است؟ آیا ما باید برویم توی کوچه بن‌بست؟ سرمایه و امکانات ما برای رویارویی با این وضعیت چیست؟

ما که ایران را رها نخواهیم کرد. می‌مانیم و می‌جنگیم. کارآمدترین، سلاح ما رای ما است. ما نه آن را می‌فروشیم و نه در غلاف نگاه می‌داریم. باطل‌السحرِ پوپولیست‌ها رای ملت است. آنان فقط در غبار و تاریکی پیروزند.

در ادامه این نوشته آمده است: از قضا امروز داشتم یادداشت‌های سال 92 را می‌دیدم. دیدم در آن روزگاران نیز که امید اجتماعی به حداقل خود رسیده‌ بود نیز، حضور و آگاهی مردم مسیر تاریخ ایران را تغییر داد.

ایران تعلق به فرزندان خود دارد و هیچ کس جز آنان نمی‌تواند از آن نگهبانی کند و آن را آبادان سازد.

بهر روی، می‌خواهم باز تاکید کنم که این بسیار مهم است که باور داشته باشم که من هنوز یک رای دارم و اشتباه است اگر گمان کنیم که با رای ندادن، رای نداده‌ایم! در عمل به رای دیگری که مقبول ما نبوده‌ است فرصت پیروزی داده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز