خبرگزاری کار ایران

گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به معدن آزادشهر؛

انجام 6 سورتی پرواز برای انتقال نیروی انسانی و تجهیزات امدادرسانی/ خاکسپاری چند تن از فوت شدگان

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۸۴۰

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر تا پایان انجام عملیات امدادرسانی در محل وقوع حادثه مستقر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با امدادرسانی به حادثه‌دیدگان معدن آزادشهر، بیان داشت: تاکنون 6 سورتی پرواز برای انتقال نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به محبوس شدگان و حادثه دیدگان در معدن یورث انجام شده است. 12 تن از مصدومان نیز توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

او تاکید کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر تا پایان انجام عملیات امدادرسانی در محل وقوع حادثه مستقر خواهد بود.

همچنین علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر  در مجلس نیز در محل حادثه حاضر شد و از مردم خواست تا برای مصدومان و محبوسان زیر آوار دعا کنند.

گفتنی است که قره‌جه طیار نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس نیز در محل وقوع انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد امدادرسانی برای نجات حادثه دیدگان باشد.

گفتنی است سه روز از حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر می‌گذرد و تا این لحظه 81 مصدوم به مراکز درمانی منتقل و اجساد 21 معدنچی از تونل خارج شده است. تا این لحظه مراسم رسمی برای خاکسپاری آنها برگزار نشده و چند تن به صورت انفرادی و کاملا خصوصی به خاک سپرده‌ شده‌اند.

همچنین تا این ساعت آمار دقیقی از تعداد کارگران محبوس شده در تونل وجود ندارد اما بر اساس گفته‌های مسئولین حاضر در محل حادثه بین 15 تا 20 نفر تخمین زده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز