خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

شهرداری همه شهرها می‌توانند سهامدار بانک شهر باشند

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۶۰۳

شهرداری ساری با اشاره به حمایت بانک شهر از شهرداری همه شهرهای کشور گفت: هیچ پروژه‌ عمرانی در کشور وجود ندارد که بدون حمایت بانک شهر به سرانجام رسیده باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، شهردار ساری با اشاره به اهمیت خدمات این بانک در توسعه شهرها گفت: اخیرا تصور اشتباهی حاکم شده است که سهامدار اصلی بانک شهر فقط شهرداری تهران و یا شهرداری کلانشهرهاست، در صورتی که این‌گونه نیست و شهرداری در کشور وجود ندارد که برای اجرای پروژه‌‌های عمرانی خود از بانک شهر اعتباری دریافت نکرده باشد و بیشتر شهرداری مراکز استانها نیز سهامدار این بانک هستند.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه عوامل این بانک اظهار کرد: بانک شهر، به مدیریت شهری در همه شهرها نگاه یکسان دارد و اگر حمایت بانک شهر نبود بسیاری از پروژه های امروز  شهرها که در حال انجام است حتما راکد می ماند و اجرایی نمی‌شد.

عبوری خاطر نشان کرد: به دلیل برخی حسادت‌‌ها در جامعه باورهای غلطی شکل گرفته است ، در صورتی که دو سال قبل نیز بانک شهر اعلام کرد که همه شهرداری ها می توانند هرقدر که خواهان آن هستند سهامدار این بانک شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه  بانکداری الکترونیک گفت: در حوزه خدمات الکترونیک  نیز اقدامات بی نظیری صورت گرفته و اتفاقات بزرگی رقم خورده است که رضایت شهروندان را جلب کرده است، اما این خدمات نیز گاهی با تنگ نظری روبرو شده و مانع توسعه آن می شوند، در صورتی که به طور حتم، اگر شهرنت ها در همه نقاط شهرها توسعه یابد مراجعات فیزیکی به شعب بسیار کم می شود.

عبوری در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه حمایت از نمایشگاه های کتاب نیز گفت: عاملیت بانک شهر در نمایشگاه‌های کتاب تهران و سایر استان‌ها ، از اقدامات مهم دوره دکتر پورزرندی است ، چراکه اقدامات مالی این بانک را دارای پیوست فرهنگی می‌کند  که در دوره های مدیریت قبلی کمتر به چشم خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز