خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایلنا:

ساخت پل بزرگ منجیل در محور راه آهن قزوین – رشت به اتمام رسید

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۸۶

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه 2 کشور از اتمام ساخت بزرگترین پل ریلی کشور خبر داد.

علی اکبر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از اتمام ساخت بزرگترین پل ریلی کشور خبر داد و گفت: ساخت پل بزرگ منجیل در محور راه آهن قزوین – رشت به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پل در مجاورت شهر منجیل به طول 1430 متر قرار گرفته است، گفت: پل ریلی منجیل در حال حاضر بزرگترین پل راه آهن کشورمان محسوب می‌شود.

سرپرست اداره کل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه 2 اظهار داشت: این پل آماده ریل گذاری است و عملیات ریل گذاری آن به زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بزرگترین پل راه آهن کشورمان گفت: مهمترین ویژگی این پل عبور آن از روی دریاچه سد و شهر منجیل است که باعث تطویل زمان ساخت آن شده است.

مردی ادامه داد: طراحی و ساخت این پل به دست مهندسان و کارگران ایرانی انجام شده است و بیش از صد نفر مهندس تکنسین و کارگر در طول پنج سال این پل را ساخته‌اند.

این مقام مسئول در باره هزینه ساخت این پل اظهار داشت: هزینه ساخت پل منجیل بالغ بر 350 میلیارد ریال بوده که اگر به قیمت روز محاسبه شود به حدود 520 میلیارد ریال می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز