خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

عملکرد بهتر همراه اول نسبت به ایرانسل در ترابردپذیری + جدول آمار

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۸۷۷

آمار ورودی و خروجی مشترکان اپراتورها در ترابردپذیری منتشر شده و نشان از برتری همراه اول در زمینه ترابدپذیری دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سازمان تنظیم مقررات و اپراتورهای رادیویی میزان ترابردپذیری در اپراتورهای موبایل را زیر نظر دارد و طبق آمارهای جدید همراه اول بهترین عملکرد را در ترابردپذیری داشته است. همچنین بر اساس آمار ارائه‌شده، میزان ترابرد انجام‌شده تا سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۱۱۱ هزار و ۶۶۸ مورد ترابرد بوده است.

گفتنی است آمارترابردپذیری در ماه‌های ابتدایی به نفع ایرانسل بود اما در اردیبهشت امسال آمار ترابردپذیری به نفع همراه اول چرخش پیدا کرده است.

همراه اول تا‌کنون ۴۶ هزار و ۹۰۳ ترابرد ورودی موفق، ۴۱ هزار و ۷۶۳ ترابرد خروجی داشته است و در نهایت این اپراتور با ۵ هزار و ۱۴۰ ترابرد ورودی بیشتر، در رتبه اول میزان افزایش ترابرد شماره تلفن همراه قرار گرفته است.

رایتل با ۲۰ هزار و ۴۷۸ ترابرد ورودی موفق، ۱۸ هزار و ۶۶۵ ترابرد خروجی موفق و تراز یک هزار و ۸۱۳ ترابرد ورودی بیشتر، در رتبه دوم اپراتورهای موفق در ترابردپذیری قرار گرفته است و ایرانسل که در ماه‌های ابتدایی، اپراتور موفق در ترابردپذیری تلقی می‌شد، با ۹۶ با ۴۴ هزار و ۲۸۷ ترابرد ورودی موفق، ۵۱ هزار و ۲۴۰ ترابرد خروجی موفق و تراز منفی ۶ هزار و ۹۵۳ ترابرد در رتبه‌ی آخر این لیست قرار دارد.

جدول میزان ترابرد در اپراتورها تا پایان ۵ اردیبهشت ۹۶

اپراتور ترابرد ورودی ترابرد خروجی تراز ترابرد
همراه اول 46,903 41,763 5,140+
ایرانسل 20,478 18,665 6,935-
رایتل 44,287 51,240 1,813+
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز