خبرگزاری کار ایران

ثبت ۹ میلیون شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۷۵۳

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: ثبت شماره شبا بانکی مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام به مرز ۹ میلیون مورد نزدیک شد.

دریافت شماره شبای مشمولان سهام عدالت از سوم اردیبهشت ماه آغاز شد و مشمولان باید با مراجعه به نشانی www.samanese.ir اطلاعات خواسته شده را کامل کنند.

همه مشمولان سهام عدالت باید شماره شبای بانکی خود را به سامانه اعلام کنند.

در حالی که هنوز یک هفته از راه‌اندازی سامانه اخذ شبای بانکی مشمولان سهام عدالت نگذشته است، چهارشنبه تارنمای سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: نزدیک به ۹ میلیون شماره در این سامانه ثبت شده است.

به نظر می‌رسد از نیمه دوم امسال و با اعلام سود ۶۰ شرکت سرمایه پذیر، سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.

** اطلاعات صورت حسابهای اقساط سامانه سهام عدالت به روز رسانی شد

در پی به روز رسانی بانک اطلاعاتی واریزی های نقدی مشمولان سهام عدالت، آن دسته از مشمولانی که فروردین ماه امسال نسبت به واریز وجه بابت مانده حساب اقساط سهام عدالت خود اقدام کرده و از طریق بانک ملی ایران مبالغ قبوض سهام عدالت خود را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت نتیجه واریزی خود را در صورتحساب جدید این سامانه مشاهده کنند.

مشمولانی که به صدور قبض پرداخت اقساط جدید و واریز مانده حساب اقساط خود علاقه‌مندند، بار دیگر این امکان را دارند که قبض پرداخت را با مبلغ جدید از سامانه دریافت کنند.

اصلاحات انجام شده در سامانه سهام عدالت به درخواست شمار زیادی از مشمولان سهام عدالت برای بررسی امکان پرداخت چند نوبتی مانده اقساط آنها و ایجاد ظرفیت پرداخت مناسب برای مشمولان صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز