خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت:

احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم/ مردم تصمیم می‌گیرند کشور چطور اداره شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۱۶

وزیر نفت گفت: آرزوی ما بود که سریع تر از این پروژه ها را پیش ببریم اما توان ما همین قدر بود. من اصلا تحلیل نگرفتیم چه تحویل گرفتیم مشکل در هم ریختگی مدیریتی داشتیم همه مشکلات پول نیست تدبیر باشد مشکل مالی هم حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا وقتی ما بنزین بطور مستمر تولید نکنیم هیچ برنامه‌ای برای اعلام آن نداریم هر وقت تولید بنزین مستمر شد و مقدار آن مشخص شد آن وقت اعلام می‌کنیم.

وزیر نفت تاکید کرد: ما هیچ احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم و تا وقتی از تولید مطمئن نشویم مراسمی نخواهیم داشت.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه‌ای به رییس جمهور دوازدهم در حوزه کاری خود بگویید، گفت: تدبیر همچنان حاکم باشد و بر مبنای روش‌های شناخته شده در دنیا حکومت شود.

وزیر نفت در در پاسخ سوالی در مورد لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: این حضور یک امر واضح است با توجه به فرمایشات رهبری مشارکت مردم یک حق و تکلیف است، اگر ما شرکت نکنیم نباید بعدا گله کنیم. 

وی  با بیان اینکه حضور مردم در دور کردن شرارت‌ها تاثیرگذار است، افزود: جمهوری اسلامی نشان داده از آرای مردم صیانت می‌کند و همان رای خوانده و شمرده می‌شود. ان‌شاالله مردم با حداکثر مشارکت فعال باشند تا بتوانیم اراده ملی را متجلی کنیم. .

زنگنه در جواب سوالی در مورد سرعت پروژه‌ها در دولت یازدهم گفت: آرزوی ما این بود که سریع‌تر از این پروژه‌ها را پیش ببریم اما توان ما همین قدر بود. من اصلا تحلیل نکردم چه تحویل گرفتیم مشکل در هم‌ریختگی مدیریتی داشتیم همه مشکلات پول نیست تدبیر باشد، مشکل مالی هم حل می‌شود.

زنگنه در مورد چشم‌انداز صنعت نفت در چهار سال آینده گفت: بستگی به تصمیم مردم دارد مردم تصمیم می‌گیرند که کشور چطور اداره شود این شش کاندیدا نظرات متفاوتی دارند و هرکدام از این‌ها بیاید سرنوشت کار متفاوت خواهد بود.

وزیر نفت در مورد کار با شرکت هندی گفت: من گفته‌ام از نظر من آنها کنار گذاشته نشده‌اند و هنوز فرصت است ولی پیشنهادی که دادند مورد قبول شرکت نفت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز