خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فرابورس در گفت وگو با ایلنا :

بورس در دولت یازدهم عقلایی ماند/ سهامداران خرد درگیر رفتار هیجانی انتخابات نشوند

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۹۳

مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه بازار سرمایه در دولت یازدهم عقلایی ماند و دستکاری نشد، گفت: در ایام انتخابات به تک سهامداران توصیه می شود درگیر رفتارهای هیجانی نشوند.

امیر هامونی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر اینکه بازار سرمایه در دولت یازدهم در هیچ شرایطی دستخوش تغییرات مصنوعی نشد، اظهار داشت: حتی پس از مذاکرات موفق برجام هم تاثیرات این رویداد سیاسی و اقتصادی در بازار بورس کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه دستکاری بود.

وی ادامه داد: از دوران مذاکرات آقایان لاریجانی و جلیلی تا ظریف 17 دور مذاکرات انجام شد که اوایل تاثیر این مذاکرات بر بازارسرمایه قابل توجه بود اما پس از هفتمین یا هشتمین دوره مذاکرات اثر آن بر بورس میرا شد.

مدیرعامل بورس ایران تاکید کرد: بازار سرمایه و بورس در دولت یازدهم عقلایی ماند.

هامونی همچنین خطاب به سهامداران خرد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: در حال حاضر برآیند بازار سرمایه عقلایی است اما شاید در برخی از تک سهم ها رفتار هیجانی مشاهده شود .

وی با بیان اینکه سهامداران خرد در این ایام با مشورت و مطالعه در بورس سرمایه گذاری کنند،افزود: توصیه می شود که سهامداران خرد دچار  رفتار هیجانی شوند و سوار بر موجی که برخی از فعالان بازار می خواهند از ایجاد آن سو استفاده کنند، نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز