خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

استوری اینستاگرام ۲۰۰ میلیون نفر کاربر روزانه دارد / تب بالای استوری در میان کاربران ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۸۱

تب استوری اینستاگرام بسیار بالا است و طبق اطلاعات منتشر شده، روزانه 200 میلیون کاربر از این قابلیت شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده ‌می‌کنند که در این میان کاربران ایرانی نیز سهم حائز اهمیتی دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، همان طور که می‌دانید، اینستاگرام قابلیت استوری را از اسنپ چت کپی برداری کرده است اما حالا  این ویژگی بسیار محبوب شده است و اینستاگرام  به صورت رسمی اعلام کرده است که هر روز 200 میلیون نفر از ویژگی استوری این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این در حالیست که رقم اعلام‌شده در ماه ژانویه 150 میلیون نفر در روز بود که اکنون به 200 میلیون نفر رشد پیدا کرده است و این رشد نشان از رایج شدن هر چه بیشتر آن در میان کاربران در سطح جهان دارد.

جالب است بدانید که تعداد کسانی که در طول این 9 ماه به سراغ ویژگی استوری اینستاگرام آمده‌اند و از آن استفاده می‌کنند از کسانی که از این ویژگی در اسنپ چت استفاده می‌کنند بیشتر است. در اسنپ چت روزانه 158 میلیون نفر از این ویژگی استفاده می‌کنند اما در حال حاضر اینستاگرام 200 میلیون کاربرد در قابلیت استوری دارد.

استوری اینستاگرام  ۲۰۰ میلیون نفر کاربر روزانه دارد / تب بالای استوری در میان کاربران ایرانی

در هر صورت قابلیت استوری در اینستاگرام به دلیل امکانات و ... در میان کاربران بسیار دوست داشتنی است و این روزها کاربران ایرانی نیز که دیگر علاقه زیادی به منتشر کردن پست‌های متوالی ندارند، با استوری اینستاگرام تصاویر و ویدئوهای خود را به اشتراک می‌گذارند و برخی نیز با استفاده از قابلیت لایو ویدئو به پرسش‌های دوستان و طرفداران خود پاسخ می‌دهند که این حالت در میان افراد مشهور در سراسر دنیا بسیار رشد پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز