خبرگزاری کار ایران

به منظور رفاه حال مردم ورامین انجام می شود؛

تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی آباد و باغ صالح/ تاخیر در اجرای پروژه به دلیل ناهماهنگی های شهرداری منطقه

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۰۰

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای درباره زیرگذرهای موسی آباد و باغ صالح اعلام کرد: زیرگذر های موسی آباد و باغ صالح که در ابتدا زیرگذرهایی به عرض و ارتفاع 2 متر بودند و با وجود تاکید راه آهن به نبود ضرورت تعریض؛ به دلیل اصرار شهرداری دهانه به هشت متر در زیر خطوط سه و چهار حومه ای توسط راه آهن احداث شد که با این وجود امکان تکمیل رمپ ها به لحاظ وجود معارض تاسیساتی و ملکی در حال حاضر ممکن نیست.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار خبری مبنی بر جلوگیری از حرکت قطارها در شهر ورامین توسط مردم شریف ورامین به دلیل تکمیل نشدن زیرگذرهای این شهر توسط راه آهن که متاسفانه در رسانه ها و خبرگزاری های معاند خارج از کشور نیز بدان دامن زده شد و بدور از شان و مقام مردم انقلابی و شهید پرور این شهرستان است، به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را ارایه کرده است.

زیرگذر های موسی آباد و باغ صالح که در ابتدا زیرگذرهایی به عرض و ارتفاع 2 متر بودند و با وجود تاکید راه آهن به نبود ضرورت تعریض؛ به دلیل اصرار شهرداری دهانه به هشت متر در زیر خطوط سه و چهار حومه ای توسط راه آهن احداث شد که با این وجود امکان تکمیل رمپ ها به لحاظ وجود معارض تاسیساتی و ملکی در حال حاضر ممکن نیست.

همچنین در خصوص فرآیند احداث زیر گذر 15 خرداد که عملیات اجرایی این زیرگذر در مهرماه سال 95 توسط وزیر راه و شهرسازی آغاز و مقرر شد در صورت تحویل پل روگذر قدیمی به راه آهن جهت تخریب ظرف مدت 6 ماه ساخته شود اما تاخیر 50 روزه در تحویل کامل پل به راه آهن موجب از دست رفتن فصل کاری شد که خوشبختانه این پل در 15 خرداد سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین در خصوص پل روگذر امام رضا (ع) که به دلیل یک رشته لوله آب در محل شمع های شمالی عملیات آن به مدت سه ماه تعطیل بود، در اواخر اسفند با رفع معارض کار با جدیت شروع شده و در خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد.

یادآور می شود،پل غربی در کمتر از 6 ماه ساخته و در مراسمی در مهرماه سال گذشته توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

با توجه به اقدام های انجام شده دراین زمینه و صرف بیش از یکهزار میلیارد ریال(100 میلیارد تومان) هزینه برای پروژه های این منطقه که در جرگه پروژه های ملی قرار دارند، لازم است تا سایر نهادها از جمله شهرداری این شهرستان نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند و در راستای آن هرچه سریعتر اسباب آرامش و رفاه حال مردم این منطقه مهیا شود.

این گزارش افزود، همچنین انتظار می رود در کنار این اقدامات، مردم شهرستان ورامین، سعه صدر بیشتری در نظر داشته باشند و با درایت و هوشیاری وهمراهی متولیان در این زمینه به گونه ای عمل کنند که اجازه ندهند برخی معاندان نظام ،از این مساله در راستای اغراض سیاسی خود بهره برداری و سنگ اندازی کنند.

آنچه مسلم است رفاه حال و آرامش ساکنین این منطقه همواره مدنظر متولیان راه آهن بوده و بی شک همراهی این مردم شریف می تواند کمک حال قابل توجهی به دست اندرکاران پروژه در هرچه سریعتر به نتیجه رساندن آن باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز