خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره سازندگان صنعت نفت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

امیدواریم هرگز دولت احمدی‌نژاد تکرار نشود/ ۹۰ درصد کارکنان پارس جنوبی در دولت قبل بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۸۱

مددی گفت: در زمان احمدی نژاد تعداد کارکنان پارس جنوبی 90 درصد کاهش پیدا کرد، امیدوارم هیچوقت این دولت تکرار نشود.

همایون مددی، عضو هیات مدیره انجمن سازندگان صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره عملکرد دولت یازدهم در تعامل با سازندگان داخل و مقایسه آن با دو دولت احمدی‌نژاد، اظهار داشت: در دولت گذشته مدیریت ها عادلانه نبود یعنی با انتخاب مدیرانی که در کار خودشان اشراف کامل نداشتند تمام تصمیمات اشتباه اتخاذ می شد به طوری که از وزیر تا بقیه بر اساس عدالت اجتماعی عمل نمی کردند.

وی عملکرد دولت یازدهم را به لحاظ تعامل با سازندگان داخلی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر اوضاع نسبت به 8 سال گذشته بهتر شده و تولیدکنندگان کالاهای نفتی شرایط بهتری را سپری می کنند.

مددی با بیان اینکه امیدواریم هرگز دولت نهم و دهم تکرار نشود و هیچ وقت آن شرایط را تجربه نکنیم، خاطرنشان کرد: در آن زمان ما با رکود بیش از حد مواجه شدیم، مثلا زمان تحویل دولت به رئیس دولت نهم حدود 180 هزار نفر در فازهای مختلف پارس جنوبی  فعال بودند که در زمان دولت احمدی نژاد 90 درصد کاهش پیدا کرد.

وی یادآور شد: در مجموع وزارت نفت زنگنه عملکرد بهتری دارد و نشانه آن اینکه فازها کار می کنند و کم و بیش ساخت داخل در حال فعالیت است اما  سطح توقع ما بیش از این است و انتظار داریم که بیش از این به ساخت داخل توجه شود و در قراردادها دولت حمایت بیشتری از سازندگان داخلی داشته باشد.

عضو هیات مدیره استصناء با اشاره به اینکه قراردادهای پیش روی نفتی چشم امید ماست، خاطرنشان کرد: حجم قراردادها در دولت یازدهم افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه در صورت اجرایی شدن قراردادهای جدید نفتی نقش سازندگان داخلی نیز پررنگ تر شده و ظرفیت ها افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز