خبرگزاری کار ایران

جشن اختتامیه مسکن مهر شهرجدید سهند؛

پرونده مسکن مهر شهر جدید سهند بسته شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۲۰

آخرین واحدهای مسکن مهر شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و کلنگ عملیات اجرایی پارک بزرگ ۷ هکتاری در فاز ۴ شهر جدید سهند به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری شورای اطلاع رسانی دولت، حبیب زمانی مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید در مراسم افتتاح و اختتامیه تعداد ۳۵ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید سهند از همراهی و همگامی تمامی نهادها، سازمان‌ها، پیمانکاران، مشاوران و کارکنان شرکت عمران که در به نتیجه رسیدن مسکن مهر این شهر کمال همکاری را داشتند تا مساکن مهر به خانواده نیازمندان برسد، تشکر و قدردانی کرد.

وی در این باره  افزود: جشن اختتامیه مسکن مهر شهرجدید سهند به میمنت حضور و حمایت‌های آقای نریمان و همکاران عزیز ایشان در شهرهای جدید بوده که هم اکنون شاهد این اتفاق خوب هستیم .

در این مراسم همچنین گزارش جامعی از مسکن مهر این شهر از سوی جوادی مدیر مسکن مهر و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند نیز ارائه شد.

محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در مراسم جشن اختتامیه طرح مسکن مهر شهر جدید سهند اعلام کرد: امروز با افتتاح ۱۳۸۹ واحد مسکن مهر تعداد مسکن مهر افتتاح شده در این شهر را به مرز ۳۵ هزار واحد رسانده و به این ترتیب عملا پرونده مسکن مهر شهر جدید سهند تکمیل و به متقاضیان آن تحویل داده شد .

معاون وزیر راه و شهرسازی به تامین دیگر نیازهای ضروری این شهر جدید اشاره کرد و گفت : طرح مسکن مهر با تمامی تاسیسات زیر بنایی و روبنایی انجام شد و تلاش بر این است تا با اتمام آزاد راه تبریز -سهند و همچنین  ساخت قطار شهری سهند – تبریز از نظر حمل و نقل بار و مسافر شرایط امنی را برای ساکنان آن فراهم کنیم .

وی در رابطه با آخرین وضعیت آزاد راه تبریز – سهند هم از حل مشکل معارضین در مسیر این آزاد راه خبر داد و گفت: طی بازدیدی که به همراه وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه به عمل آمد، مشکل معارضین موجود در ورودی این مسیرحل شده و جهت ادامه عملیات در اختیار شرکت عمران قرار گرفت.

 وی گفت : به زودی با استفاده از مشارکت و یا استفاده از اوراق مسکوک خواهیم توانست بقیه اعتبارات این پروژه را تامین کرده و در سال جاری  قسمتی را به عبور و مرور برسانیم .

وی همچنین ساخت و ساز شهرهای جدید منطبق با الگوها ومعماری ایرانی اسلامی و محله محوری تاکید واز تغییر کاربری‌ها مغایر با طرح تفصیلی انتقاد کردند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید به وضعیت آخرین مسکن مهر کشور هم اشاره کرد و گفت : تلاش بر این است تا قبل از پایان دولت یازدهم  در شهرهای جدید مسکن مهر را به پایان رسانده و به متقاضیان تحویل دهیم.

وی افزود: ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد و در شهرهای جدید بهارستان، شهر جدید مجلسی و گلبهار هم پرونده مسکن مهر به پایان خواهد رسید.

در مراسم افتتاح آخرین واحدهای مسکن مهر شهرجدید سهند کلید آخرین واحد مسکن مهر نیز به متقاضی آن تحویل و به این ترتیب پرونده مسکن مهر این شهر تکمیل شد .

در ادامه این مراسم کلنگ عملیات اجرایی پارک بزرگ ۷ هکتاری در فاز ۴ شهر جدید سهند هم بدست معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد و در پایان از نهالستان شرکت عمران بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز