خبرگزاری کار ایران

موبایل هواوی Y5 مدل 2017 معرفی شد/ پایین رده اما زیبا

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۴۵۶

شرکت چینی هواوی از موبایل اقتصادی و پایین‌رده هواوی Y5 مدل 2017 به صورت غیر رسمی و بدون هیچگونه مراسمی رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، شرکت هواوی از موبایل هوشمند پایین‌رده و اقتصادی هواوی Y5 مدل 2017 در سکوت خبری و تنها با اضافه کردن این گوشی به سایت خود از آن رونمایی کرده است. گوشی هوآوی Y5 مدل 2017 مانند نسخه 2016 یک تلفن هوشمند پایین‌رده و ارزان قیمت است اما نسخه جدید این گوشی دارای طراحی بسیار زیبا و شکیلی است که باعث شده تا در قسمت ظاهری نسبت به میان‌رده‌های بازار کاستی نداشته باشد.

طبق گفته‌ هواوی این گوشی زیبا با ضخامت بدنه 8.45 میلی‌متری، قاب پلاستیکی با کیفیت همراه با بافت و  انحنای زیبا می‌تواند تا کاربران را از هر جهت در طراحی یک گوشی هوشمند پایین‌رده راضی کند اما مهمترین نکته این گوشی باتری بهینه شده آن است تا حدی که باتری 3 هزار میلی‌آمپری استفاده شده در آن می‌‎تواند تا یک و نیم روز شارژدهی داشته باشد.

از جمله مشخصات سخت افزاری هواوی Y5 مدل 2017 باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با فلش LED با گسترده دید 84 درجه،  باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو به همراه رابط کاربری EMUI 4.1 اشاره داشت.

گفتنی است که هنوز شرکت چینی هواوی در رابطه بازمان عرضه گوشی هواوی Y5 در بازار چین و بازار جهانی صحبتی نکرده است اما  انتظار می‌رود موبایل هواوی Y5 به زودی به صورت جهانی عرضه شود و بازار ایران نیز یکی از کشورهای مقصد این تلفن هوشمند اقتصادی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز