خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در گفت‌وگو با ایلنا:

کسبه پلاسکو نتوانستند مشتریان عمده خود را به محل جدید جذب کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۲۹

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان در خصوص وضعیت کسبه پلاسکو اظهار داشت: آنها نیز وضعیت خوبی نداشتند و به سبب جابجایی که برای آنها رخ داده نتوانستند مانند سال های قبل فروش داشته باشند. کسبه پلاسکو به سبب مکان خوبی که داشتند در روزهای آخر اقدام به تک فروشی می کردند اما امسال حتی نتوانستند مشتریان عمده خود را به محل جدید جذب کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص وضعیت بازار شب عید گفت: اعضای این صنف و فعالان حوزه پوشاک بازار خوبی را پشت سر نگذاشتند و سال گذشته به طور کلی سال سختی بود.

مجتبی درودیان ادامه داد: علاوه بر پایین آمدن قدرت خرید مردم و رکود حاکم بر بازار، قاچاق و واردات بی‌رویه که امروز شکل قانونی به خود گرفته است، سبب شده که سه هزار و پانصد عضو ما در آستانه تعطیلی کامل قرار بگیرند. این در حالی است که برای آینده نیز وضعیت روشنی پیش بینی نمی شود. چون امسال انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و بعد از آن معلوم نیست چه کسی بر سر کار می آید و وضعیت اقتصاد چه خواهد شد اما اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد تعداد زیادی از افراد این صنف بیکار خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت کسبه پلاسکو اظهار داشت: آنها نیز وضعیت خوبی نداشتند و به سبب جابجایی که برای آنها رخ داده نتوانستند مانند سال های قبل فروش داشته باشند. کسبه پلاسکو به سبب مکان خوبی که داشتند در روزهای آخر اقدام به تک فروشی می کردند اما امسال حتی نتوانستند مشتریان عمده خود را به محل جدید جذب کنند.

درودیان تصریح کرد: بخشی از کسبه پلاسکو تصمیم گرفتند که امسال واحد خود را تحویل بگیرند و بخش دیگر نیز به سبب اینکه جای خوبی نداشتند مطابق توافقی که با شرکت معین پارسیان داشتیم جابجا خواهند شد و بر همین اساس برای دکور زدن هزینه ای نکرده اند و منتظر محل کسب نهایی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز