خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت اعلام کرد:

سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در پارس‌جنوبی بهره‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۵۳

وزیر نفت گفت: در آینده نزدیک سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در پارس‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه بازدید از طرح‌های پارس جنوبی گفت: این طرح‌ها شامل فازهای جدید، مجتمع های پتروشیمی و همچنین برداشت از لایه نفتی پارس جنوبی است.امسال یک تحول بزرگ و رویداد تاریخی در صنعت نفت کشور رقم خواهد خورد.

زنگنه اضافه کرد: فازهای ۱۲ ، ۱۵ و ۱۶ ، ۱۷و ۱۸ ، ۲۰ و ۲۱ و ۱۹ پارس جنوبی از اولویت‌های وزارت نفت برای راه اندازی بود که همه این فازها هم اکنون به بهره بردرای رسیده است.

وزیر نفت با بیان اینکه در دولت یازدهم ۱۱ فاز پارس‌جنوبی به بهره برداری رسید، گفت: با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس‌جنوبی ما توانستیم از سرمای زمستان سال گذشته به رغم اینکه واردات گاز نسبت به سال ۹۴ کاهش یافته بود با موفقیت عبور کنیم.

زنگنه گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مشهد مقدس از عملکرد وزارت نفت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابراز رضایت داشتند و خوشبختانه همه وظایف و طرح هایی که در این زمینه بر عهده وزرات نفت بود از جمله تولید، گازرسانی و ساخت داخل ما توانستیم در تمام این حوزه ها سربلند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز