خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با ایلنا:

الفبای گردشگری در کیش به خوبی در حال اجراست/ مدت اقامت گردشگران در کیش افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۴۷۶

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تاکید دکتر مونسان بر ایجاد فضاهای گردشگری و تفریحی در کیش برای ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران به جزیره، امروزه با استقبال گردشگران مواجه شده است. خرید هواپیما برای شرکت هواپیمای کیش ایر، ورود کشتی کروز به جزیره زیبای کیش، استقبال سرمایه گذاران برای احداث پروژهای بزرگ تفریحی در جزیره، ایجاد پارک آبی، رسیدگی به جزیره هندورابی و تبدیل این جزیره بومی به محلی برای گردشگری با حفظ طبیعت بکر آن و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه، نشان از مدیریت خوب مدیران جهادی دولت تدبیر و امید دارد.

مرتضی بلوکی،  مشاور مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا ضمن تبریک نوروز به ایرانیان، گفت: خوشبختانه در طی روزهای گذشته استقبال مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور به جزیره زیبای کیش کاملا مطلوب بوده است. سازمان منطقه آزاد کیش کلیه امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران جزیره زیبای کیش تدارک دیده و میهمانان جزیره زیبای کیش به گشت و گذار و لذت از جزیره زیبای کیش می پردازند.

بلوکی افزود:  با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری بر رشد و توسعه مناطق آزاد، در حال حاضر جزیره زیبای کیش در مسیر توسعه از سایر مناطق آزاد کشور پیشی گرفته است. در واقع سیاست‌های مدون شده در رشد  و توسعه جزیره کیش در طول دوران فعالیت دولت تدبیر و امید و پشتکار و مدیریت جهادی مهندس ترکان و دکتر مونسان سبب گردیده ما امروز شاهده جزیره‌ای متفاوت نسبت به سال‌های قبل باشیم.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: طرح‌ها و پروژهای ایجاد شده در جزیره کیش عملا باعث رونق گردشگری منطقه و رضایت کیشوندان شده است. خوشبختانه مسافران نوروزی که به کیش سفر می‌کنند به خوبی این خدمات را لمس کرده‌اند. استفاده از طبیعت بکر جزیره کیش در کنار خرید از مراکز خرید و استفاده از برنامه‌های شاد در بازارها گرفته تا مراسم های ویژه نوروزی در کنار اهدا جوایز و جنگ های شاد، شرایطی دلپذیر را برای گردشگران ایجاد کرده است. همچنین برگزاری کنسرت‌ها، بازی‌های دریایی و استفاده از پارک‌ها و مراکز تفریحی ایجاد شده، بر جذابیت‌های سفر نوروزی به کیش را افزوده است.

بلوکی تصریح کرد: اکنون در کنار تمامی این خدمات، گردشگران کیش می‌توانند پارک آبی بزرگ جزیره، تور جزیره هندورابی و نیز سفری به یاد ماندنی با کشتی اقیانوس پیما و مدرن کروز از کیش به قشم را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

الفبای گردشگری در کیش به خوبی در حال اجراست/ مدت اقامت گردشگران در کیش افزایش یافته است

وی تاکید کرد: الفبای گردشکری در کیش به خوبی اجرا می‌شود به طوری که اکنون مسافران و گردشگران کیش می توانند در سفر به کیش برای اقامت بیش از یک هفته نیز برنامه‌ریزی کنند زیرا امکانات و فضاهای گردشگری احداث شده، چنین امکانی را فراهم کرده است. قطعا این قبیل اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید و مدیریت مدیران جهادی در جزیره کیش قابل تحسین است.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: تاکید دکتر مونسان بر ایجاد فضاهای گردشگری و تفریحی در کیش برای ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران به جزیره، امروزه با استقبال گردشگران مواجه شده است. خرید هواپیما برای شرکت هواپیمای کیش ایر، ورود کشتی کروز به جزیره زیبای کیش، استقبال سرمایه گذاران برای احداث پروژهای بزرگ تفریحی در جزیره، ایجاد پارک آبی، رسیدگی به جزیره هندورابی و تبدیل این جزیره بومی به محلی برای گردشگری با حفظ طبیعت بکر آن و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه، نشان از مدیریت خوب مدیران جهادی دولت تدبیر و امید دارد.

الفبای گردشگری در کیش به خوبی در حال اجراست/ مدت اقامت گردشگران در کیش افزایش یافته است

بلوکی گفت: کیش به سرعت در حال پیشروی است و این حرکت تا تبدیل کیش به قطب اصلی گردشگری در خاورمیانه از حرکت نخواهد ایستاد. طرح‌ها و پروژهای جدید نیز توسط مدیران آینده منطقه ازاد کیش پیگیری خواهد شد. الفبای گردشگری در کیش به خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز