خبرگزاری کار ایران

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز معرفی شد/ پرچمدارانی با شعار مبارزه با ایدز

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۰۸

شرکت اپل به صورت رسمی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز رونمایی کرد و این دو محصول را به فروشگاه اپل استور برای عرضه در سراسر جهان اضافه کرده است.

ایلنا: آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز که یک نسخه ویژه و بسیار چشم نواز است، حاصل همکاری مشترک شرکت اپل با موسسه RED و از جمله دستاوردهای برند (Product (RED است و به دنبال کمپین آگاه سازی برای بیماری ایدز در سراسر جهان با همان طراحی و سخت افزار سابق اما با رنگ بدنه قرمز مات طراحی و تولید شده است.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در بیانیه‌ای برای معرفی این گوشی‌های جدید گفت: گوشی آیفون با رنگ چشم نواز و بسیار زیبای قرمز، بزرگترین محصول ما از خانواده (Product (RED است که باعث شده تا همکاری ایجاد شده بین اپل با شرکت RED  را جشن بگیریم. ما بی‌صبرانه منتظر حضور محصولات جدیدمان در دست خریدارن و عاشقان اپل هستیم.

آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس ویژه با رنگ قرمز با 128 و 256 گیگایات حافظه داخلی قرار است از 24 ماه مارس مصادف با چهارم فروردین ماه به صورت رسمی از طریق فروشگاه‌ آنلاین اپل یعنی اپل استور به فروش برسند. قیمت آیفون ۷ قرمز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همانند سایر رنگبندی‌های این گوشی به ترتیب ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار است. همچنین قیمت آیفون ۷ پلاس قرمز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همانند سایر رنگ‌ها به ترتیب ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار است که سود ناشی از فروش‌ آن‌ها به صندق مبارزه با بیماری ایدز واریز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز