خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

ارزش آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع در جامعه تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۳۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری جایگاه ارزشمند خدمت در جامعه گفت: ارزش تلاش برای آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع باید با نگاه ویژه در جامعه تبیین شود.

به گزارش ایلنا محمود واعظی روز گذشته در آیین تحویل سال نو خانواده بزرگ بهزیستی استان یزد در موسسه خیریه فاطمه الزهرا تفت با تبریک سال نو افزود: بزرگترین افتخار ما خدمت به جامعه و مردم است و امروز خرسندم همزمان با بهار طبیعت در کنار خانواده بزرگ بهزیستی یزد آغاز سال نو را جشن می گیریم.

وی ادامه داد: آغاز سال نو در کنار مددجویان بهزیستی و مسئولان پرتلاش استان یزد نعمت والایی است و این نوع دوستی و شراکت در مهربانی الگوی بسیار ارزشمندی بشمار می رود.

وی اضافه کرد: با درود بر تمامی پیشگامان امور خیر، از خیرین خوش نام استان یزد به خصوص موسسان مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) به سهم خود قدردانی می کنم.

عضو کابینه دولت یازدهم ، خدمت در عرصه های مختلف بهزیستی را با اجری ماندگار توصیف کرد و گفت: اقدام و تلاش برای فراهم ساختن زندگی بهتر برای مردم به ویژه مددجویان در پیشگاه خداوند ارزشمند و همواره موجب خیر و برکت است.

واعظی افزود: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم آنچه مورد توجه خداوند است را برای خدمت به مردم عزیر به ویژه این قشر فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آیین تحویل سال نو در جمع مددجویان و کودکان موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) حضور یافت و با اهدای شاخه گل و تبریک سال نو، از زحمات کارکنان پر تلاش این مجموعه تقدیر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز