خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلنا خبر داد:

بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۷۶

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح بخشی از کریدور شمال- جنوب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت : دقایقی پیش با حضور وزیر راه و شهرسازی کنارگذر غربی کرمانشاه به طول 23 کیلومتر با 4 تقاطع غیر هم سطح در ادامه تکمیل کریدور شمال- جنوب به افتتاح رسید.       

وی با اشاره به ارزش ریالی این محور ادامه داد: کنارگذر غربی کرمانشاه با هزینه 1200 میلیارد ریالی امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: محور کنارگذر غربی کرمانشاه به طول 23 کیلومتر از محور شمال به جنوب کشور است و به عنوان یکی از دو کریدور دارای ردیف بودجه از سازمان برنامه و بودجه کشور در سطح ملی شناخته شده است.

وی تاکید کرد: تمام بارهای ترانزیتی استان های شمال غرب کشور به خصوص مرز بازرگان از طریق این کریدور به مناطق جنوبی کشور و آب های خلیج فارس منتقل می شود.

خادمی ادامه داد: با افتتاح این کنارگذر و انتقال ترافیک به آن، ایمنی راه ها افزایش می یابد و ترافیک مسیرهای موازی کاهش خواهد یافت. همچنین علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت، مدت زمان سفر حداقل 15 دقیقه کمتر می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز