خبرگزاری کار ایران

معاون امور دریایی سازمان بنادر در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

انجام سفرهای دریایی نوروزی با 60 شناور

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۷۴

معاون مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر گفت : برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروزو انجام سفرهای دریایی 60 فروند شناور در آب های شمال و جنوب کشورمان فعال هستند.

حسین عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه طرح ویژه دریایی برای مسافران نوروزی از 25 اسفند شروع تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد، گفت: برای ارائه خدمات به مسافران در این ایام 60 فروند شناور در دریای شمال و جنوب کشور فعال هستند.

وی با اشاره به تعداد صندلی هایی که  در این ایام برای مسافران در نظر گرفت شده است،  ادامه داد: حدود 10 هزار صندلی  برای جابه جایی دریایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه در ایام نوروز بیشترین حجم سفرهای نوروزی دریایی در مناطق جنوبی انجام می شود، اظهار داشت: بیشترین حجم تردد شناورها و مسافران در مسیر بندرعباس- قشم است.

عباس نژاد  با شاره به نظارت بر عملکرد مالکان شناورهای مسافری تاکید کرد: از چند ماه گذشته نظارت های جدی بر تعمیرات و آماده سازی این شناورها برای جابه جایی مسافران نوروزی داشته ایم.

وی با بیان اینکه دستگاه های متعددی در بحث انجام سفرهای دریایی دخیل هستند، گفت: با توجه به اینکه  سازمان های متعددی در برگزاری سفرهای دریایی دخیل هستند، سیاست ما این است که توافقنامه هایی با سازمان های اثر گذار مانند سازمان، گردشگری،  محیط زیست، شورایعالی مناطق آزاد، سازمان های مناطق آزاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز