خبرگزاری کار ایران

ارتقاء سطح خدمات گردشگری در جزیره کیش با بکار گیری کشتی کروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۱۵۲

یک فروند کشتی کروز مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی در نوروز 96 برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران جزیره کیش بکار گرفته می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به کار گیری این کشتی کروز با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سفرهای کوتاه مدت و گشت های دریایی و تامین رفاه بیشتر گردشگران از نوروز 96 در جزیره کیش آغاز می شود. این کروز یک کشتی اقیانوس پیما با قابلیت سفر ایمن در هر شرایط آب و هوایی است که با سرعت 26 نات دریایی در ساعت یکی از سریع ترین کشتی های مسافربری است. سفرهای دریایی در مسیر کیش به قشم، بندرعباس و لنگه از جمله برنامه هایی است که برای این کشتی کروز در نظر گرفته شده است.

طول این کشتی که هفته اول فروردین وارد بندرگاه جزیره کیش می شود 176 متر و با 152 کابین و 404 تخت اقامتی امکان پذیرش بیش از 500 مسافر را دارد. 3500 متر مربع فضای رستورانی، 2 سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی کروز است .

این کشتی قابلیت جابجایی همزمان 135خودرو با سرنشین را داراست و برای سوار و پیاده شدن مسافران علاوه بر رمپ انتهایی 8  درب جانبی نیز در قسمت های مختلف کشتی تعبیه شده است تا تخلیه بار و سوار و پیاده شدن مسافران. به سهولت امکان پذیر باشد. برای رفاه بیشتر گردشگران نیز در این کشتی آشپزخانه ایرانی با تجهیزات مناسب برای پخت انواع غذاهای ایرانی تعبیه شده است.

اگر چه این کشتی کروز برای سفرهای کوتاه مدت 4 تا 7 روزه دریایی ساخته شده است اما با 1600 صندلی گزینه مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در گشت های کوتاه مدت دریایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز