خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره «بانک محبوب من»؛

بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۰۱

بانک شهر به انتخاب مردم، در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در صفحه اینستاگرام، در سومین جشنواره "بانک محبوب من" که از ۲۳ آذر تا پنجم بهمن‌ماه برگزار شد، بانک شهر به انتخاب مشتریان شبکه بانکی، به عنوان یکی از ۵ بانک‌ محبوب کشور معرفی شد. در این جشنواره که با حضور تمامی بانک‌ها برگزار شد، بانک شهر در ردیف پنج بانکی قرار گرفت که شهروندان بیشترین علاقه را به افتتاح حساب در این بانک نشان دادند.

این جشنواره همه ساله، باهدف تعیین محبوب‌ترین بانک‌ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار می‌شود و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه‌شان، بانک‌های محبوب را انتخاب می‌کنند.

بر این اساس، سال گذشته و در جشنواره دومِ «بانک محبوب من» ۹۴، بانک شهر در رده دوازدهمین بانک از لحاظ محبوبیت و علاقه به افتتاح حساب قرار داشت که با تلاش مدیران و کارکنان در سومین دوره این جشنواره مقام سوم در جمع محبوب‌ترین بانک ها کسب کرد که در این سال، شعار نوآوری در خدمت به عنوان برترین شعار انتخاب شد.

در جشنواره سومِ «بانک محبوب من» در سال ۹۵، در طول سی و شش روز برگزاری جشنواره «بانک محبوب من»، به انتخاب ۵۰ هزار مشتری شبکه بانکی، بانک‌ شهـــر به عنوان یکی از پنج بانک محبوب توسط مردم انتخاب شد.

در این جشنواره، بانک شهر دو عنوان جایزه "بانک محبوب ایران" و " برترین بانک در آموزش مشتریان از طریق فعالیت‌های ارتباطی و روابط عمومی بانک" را به خود اختصاص داد.

بر این اساس، فایل تصویری این مصاحبه در کانال تلگرام بانک شهر به آدرس admin- shahrbank@ و صفحه اینستاگرام به نشانی @shahrbankofficial قابل دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز