خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن خیرین راهساز:

اجرای ۱۴۷ میلیارد تومان پروژه توسط انجمن خیرین راهساز

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۳۹

عضو انجمن خیرین راهساز گفت: در طول مدت زمان دو سال،اعضای انجمن خیرین راهساز توانستند با 147 میلیارد تومان، 20 پروژه راهسازی را به اجرا برسانند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صادق افشار در نشست خبری انجمن خیرین راهساز با بیان این که این انجمن از سال 91 با همراهی 30 نفر از پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی و جامعه پیمانکاران تشکیل شد، گفت: انجمن خیرین راهساز در سال 93 به صورت رسمی به ثبت رسید و هدف آن اشاعه فرهنگ کمک‌های مردمی برای توسعه راه‌ها و حمل و نقل است.

وی ادامه داد: از آنجایی که منابع دولتی برای ساخت و توسعه راه‌ها کافی نیست و نقاط محروم در کشورمان متعدد هستند، بنا بر این این انجمن با هدف توسعه راه‌ها تشکیل شد.

افشار با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل این انجمن تنها جمع‌آوری کمک‌های مادی و نقدی نیست، گفت: بسیاری از اعضای این انجمن می‌تواند ظرفیت‌های فنی خود را در اختیار توسعه راه‌ها قرار دهند.

این عضو انجمن با بیان اینکه در طول 2 سال گذشته این انجمن توانسته 20 پروژه را به سرانجام برساند، گفت: ساخت راه‌های روستایی ، رفع نقاط حادثه خیر، احداث پل‌ها و روکش اسفالت‌های جاده از جمله اقدامات این انجمن است.

افشار افزود: در این مدت انجمن توانسته 900 کیلومتر راه ، 23 دستگاه پل و 5 نقطه حادثه خیر را به اجرا برساند.

وی ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه‌ها 147 میلیارد تومان بوده که سهم خیرین راهساز از این مبلغ 60 میلیارد تومان  است و مابه الفتاوت این رقم را اختصاص قیر رایگان شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز