خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چهره سال صنعت ساختمان شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۰۶

علی اصغر مونسان با بیشترین آرای مردمی به عنوان چهره سال صنعت ساختمان برگزیده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان، شهروندان مدیران مورد نظر خود در بخش های ساختمانی، عمرانی و مدیریت شهری انتخاب کردند.

انتخابات چهره سال صنعت ساختمان کشور هرساله به همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان برگزار می‌شود، انتخابی کاملاً رسانه ‏ای است و تمامی مدیران و مسئولان مذکور توسط مخاطبان و شهروندان انتخاب می شوند در  چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان که از 30 بهمن ماه آغاز شده بود و تا ساعت 24 سه شنبه 10 اسفند ماه ادامه داشت، شهروندان مدیران مورد نظر خود را در بخش های ساختمانی، عمرانی و مدیریت شهری انتخاب کردند.

بر اساس آراء مردمی دکتر علی اصغر مونسان با کسب 6669 رای از مجموع آرا به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در گروه «مدیران دولتی» در سال جاری انتخاب شد.

مونسان دارای مدرک فوق لیسانس عمران و MBA  و دکترا در رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف است و فعالیت به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، عضو هیات مدیره سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آتی ساز ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی )، عضو هیئت مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی ( بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) و عضو هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور بخشهایی از سوابق اجرایی وی است.

لازم به ذکر است فعالیت دکتر مونسان از شهریور سال 92 در سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد. نظارت و کنترل دقیق بر روند فعالیت های عمرانی و واگذاری زمین های ارزشمند کیش، شروع مجدد طرح های رها شده و اتمام بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه تمام، فراهم شدن زیر ساخت های انرژی با ساخت نیروگاه جدید و توسعه نیروگاه قدیم، ساخت دومین پایانه بزرگ فرودگاهی، ساخت نخستین باند استاندارد برای هواپیماهای پهن پیکر ایرباس در فرودگاه کیش، انطباق کامل طرح های عمرانی با طرح جامع کیش، ساخت 2700 واحد مسکونی مطابق با تازه ترین استانداردهای طراحی و معماری، ساخت باغ راه ایرانی در بخش توسعه نیافته جزیره کیش با نمادهایی از ابنیه های تاریخی استان های مختلف کشور، ساخت پارک های شهر، خانواده، سیمرغ، هندورابی، نیلوفر، گلستان و هور،  ایجاد فرودگاه، بندر گاه و زیر ساخت های انرژی و هتل با رکورد زمانی بی نظیر 18 ماهه در جزیره هندورابی که بدون کوچک ترین امکانات رفاهی در سال 1389 به کیش الحاق شد، از دیگر اقدامات عمرانی دکتر مونسان است.

ضمن اینکه رعایت کامل استانداردهای حفظ محیط زیست در توسعه هندورابی و جزیره کیش از مهم ترین شاخصه های طرح های عمرانی در این منطقه است. تعامل گسترده با بخش خصوصی با کاهش بروکراسی و تسهیل روند سرمایه گذاری منجر به جذب 7500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش های مختلف شده است که از جمله می توان به ساخت بیش از 50 هتل با طرح های جذاب و منحصر بفرد، هتل ترنج تنها هتل ساحلی کشور و ساخت تم پارک آبی اوشن تنها پارک آبی رو باز کشور توسط بخش خصوصی اشاره کرد.

بر پایه این گزارش در دسته شهرداران نیز مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در دسته کلانشهرها و مسعود نصرتی قزوینی نژاد شهردار قزوین در دسته شهرها انتخاب شدند.

همچنین در گروه روسای شورای شهر مشتاق احمد ریگی رئیس شورای شهر زاهدان در دسته کلانشهرها و رضا زنگنه رئیس شورای شهر ملایر در دسته شهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال 95 برگزیده شدند.

همچنین سید کماالدین میر جعفریان مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به عنوان چهره صنعت ساختمان در دسته شهرها و علی خاوری مدیر راه و شهرسازی گیلان در دسته کلانشهرها توانستند عنوان چهره صنعت ساختمان سال 95 را در دسته مدیران راه و شهرسازی به خود اختصاص دهند.

علاوه بر این در دسته روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان محمد قنبری رئیس نظام مهندسی ساختمان البرز در دسته کلانشهرها و الهام حیدری رئیس نظام مهندسی ایلام در دسته شهرها به عنوان چهره صنعت ساختمان سال 95 برگزیدند.

لازم به ذکر است، سه محور «ایمنی»، «رعایت حقوق شهروندی» و « محیط زیست پایدار» از اهداف برگزاری چهارمین دوره جشنواره چهره سال صنعت ساختمان بود.

گفتنی است، تندیس منتخبان چهره سال طی یک مراسم رسمی با حضور مسئولان دولتی و خصوصی در تاریخ 17 اسفند ماه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز