خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مطرح کرد:

بهره گیری از رهبران افکارعمومی در توسعه فعالیت های ریلی/ نوروز فرصتی برای ارائه خدمات با کیفیت در صنعت حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۳۸

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع حقوق شهروندی از اساسی ترین مسائل در بخش حمل و نقل کشور است و ارج گذاشتن به حقوق مسافران و ارائه خدمات با کیفیت باید در راس امور قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ قاسم بی نیاز در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مرکز و نواحی راه آهن با بیان اینکه موضوع حقوق شهروندی از اساسی ترین مسائل در بخش حمل و نقل کشور است، گفت: ارج گذاشتن به حقوق مسافران و ارائه خدمات با کیفیت باید در راس امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی ماه های گذشته با توجه به حادثه ریلی هفت خوان و همچنین موضوع استیضاح وزیر، بخش های حمل و نقلی به ویژه راه آهن از هیچ تلاشی دریغ نکردند و به طور شبانه روزی خدمات قابل توجهی را برای مسافران ارائه دادند.

بی نیاز عنوان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی، بهتر است بدانیم نوروز یک فرصت است تا ستاد و نواحی مختلف کشور با برنامه ریزی و پشتکار در اهداف، ایمنی بیشتری را برای مسافران و همچنین ارائه خدمات با کیفیت بیش از پیش تلاش کنند.

وی تاکید کرد: بهره گیری از رهبران افکار عمومی ما را در پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: روابط عمومی های مناطق باید ضمن تلفیق فرهنگ و هنر در ارائه برنامه های ریلی، از اساتید فن، صاحبنظران و همه فرصت های راه آهن مناطق مربوط به خود استفاده کنند و راه اهن را به عنوان یک ضرورت ملی اعلام و در جهت توسعه همه جانبه آن تلاش کنند.

وی اعلام کرد: دو خطه کردن، توسعه خطوط اصلی و فرعی و توجه به معماری ایستگاهی و ارتباط و یکپارچگی راه اهن با حمل و نقل درون شهری از جمله اقداماتی است که با رشد قابل توجهی در حال اجراست.

بی نیاز اعلام کرد: امروز فرصتی است تا با کمترین هزینه مخاطبان بیشتری را به سمت و سوی استفاده از حمل و نقل ریلی جذب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز فرصت خوبی است تا ضمن هم افزایی در استان ها ، هماهنگی خوبی بین بخش ها های مختلف ایجاد کنیم تا در شرایط بحرانی بهترین مدیریت را ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز