خبرگزاری کار ایران

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران در گفتگو با ایلنا:

تخریب واحدهای همجوار پلاسکو به دستور دادستانی بود/ تا کنون ۲۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۹۸

رضایی در مورد افزایش تقاضا برای صدور بیمه‌های آتش سوزی بیمه ایران گفت: از ابتدای سال ۹۴ تا تاریخ ۴ اسفند ۹۵ میزان تقاضا برای صدور بیمه های آتش‌سوزی حدود ۱۳ درصد رشد داشته است.

محمد رضایی، مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد آخرین وضعیت پرداخت خسارت بیمه ایران کسبه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: کار کارشناسی همه واحدهای زیرمجموعه بیمه ایران در ساختمان پلاسکو انجام شده و خسارت‌ها نیز به غیر از یک مورد، پرداخت شده است و بیمه ایران به زودی پرونده پلاسکو را خواهد بست.

وی افزود:  ۳ واحد‌ صنفی در بیرون ساختمان پلاسکو بودند و دلیل تخریب شان آتش سوزی پلاسکو نبود و به دستور دادستانی برای ورود آتش نشان‌ها به داخل مجموعه پلاسکو تخریب شده بودند. پرداخت خسارت به این واحدها باقی مانده و ما پیگیر پرداخت خسارات به این واحدها هستیم که رقم آن در حدود ۳ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران با بیان این که تاکنون  در کل برای خسارت ساختمان پلاسکو ۲۰ میلیارد تومان از سوی بیمه ایران پرداخت شده، تصریح کرد: مرهونات بانکی بیمه ایران نیز حدود ۵ مورد به مبلغ ۱ میلیون و۸۰۰ هزار تومان است که باید آن هم تعیین تکلیف شوند.

وی در مورد افزایش تقاضا برای بیمه‌های آتش سوزی گفت: از ابتدای سال ۹۴ تا تاریخ ۴ اسفند ۹۵ میزان تقاضا برای صدور بیمه های آتش سوزی حدود ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: پس از حادثه پلاسکو انتظار افزایش صدور بیمه‌های آتش سوزی را داشتیم اما موج تقاضا در روزهای اول پس از حادثه ساختمان پلاسکو بیشتر از منطقه بازار و خیابان جمهوری بود. این در حالی است که انتظار ما تقاضا برای صدور بیمه آتش سوزی در تمام کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز