خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:

تلاش دولت برای کاهش نابرابری در سرمایه گذاری / ضرورت شفافیت در فعالیت اقتصادی شستا

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۳۴

ربیعی با اشاره به اینکه بازار اروپا اجازه فعالیت به شرکت های ایرانی را نمی دهند بازار موجود در منطقه و همچنین حوزه تمدن ایرانی اسلامی در اسیا و افریقا را برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب توصیف کرد .

به گزارش ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رافاه اجتماعی در سومین جشنواره رتبه بندی شرکت های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ( شستا ) اقتصاد مقاومتی را مهمترین راه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای تاب آوری اقتصاد کشور دانست و گفت: این وزارتخانه و شرکت های تابعه آن همواره به اجرای سیاست های این نوع اقتصاد پایبند است .

وی با بیان اینکه دانش بنیان کردن فعالیت های اقتصادی در وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از بخش های اساسی اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد : دولت تلاش می کند سرمایه گذاری ها را در بخش هایی انجام دهد که از میزان نابرابری ها بکاهد .

وی همچنین برونگرایی و استفاده از فرصت های جهانی را در دستور کار بخش های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی دانست و از مدیران این شرکت ها خواست برای جذب سرمایه گذاری های خارجی و تولید مشترک تلاش بیشتری کنند .

ربیعی از اینکه از فرصت های جهانی به خوبی استفاده نشده است انتقاد کرد و گفت : این درحالی است که شرایط برای استفاده از این فرصت ها فراهم است .

وی با اشاره به اینکه بازار اروپا اجازه فعالیت به شرکت های ایرانی را نمی دهند بازار موجود در منطقه و همچنین حوزه تمدن ایرانی اسلامی در اسیا و افریقا را برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب توصیف کرد .

ربیعی شفافیت در فعالیت های اقتصادی شرکت های شستا را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: همه این شرکت ها باید شرایطی ایجاد کنند که بازنشستگان بتوانند بخوبی فعالیت های اقتصادی انها را رصد کنند .

وی مهمترین ملاک ارزیابی مدیران در شستا را ایجاد شفافیت بیشتر دانست .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز