خبرگزاری کار ایران

در اثر بارش سنگین برف رخ داد؛

خسارت 25 میلیاردریالی به تاسیسات برق استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۲۱۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خسارت واردشده به تاسیسات برق استان مرکزی ناشی از بارش برف سنگین،25 میلیارد ریال برآورد شده است.

به‌گزارش ایلنا، "محمد اله داد" با اشاره به بارش سنگین برف شبانه روزی 24 و 25 بهمن ماه که باعث ایجاد قطعی‌های گسترده در حوزه خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف در سطح استان شد، افزود: در شهرستان‌های اراک، خنداب، شازند، فراهان، کمیجان و بخش‌هایی از ساوه و زرندیه، شاهد بیشترین آسیب دیدگی به شبکه و تجهیزات برق در شهرستان‌های مذکور بودیم.

وی بیان کرد: با تلاش ستودنی و کوشش جهادی و شبانه روزی 61 اکیپ اجرایی و با همکاری کلیه همکاران وهمچنین اکیپ‌های اعزامی شرکت‌های توزیع نیروی برق قم، اصفهان و لرستان در کمتر از 36 ساعت مشکلات رخ داده مرتفع و برق وصل شد.

اله داد، شکستگی حدود 300 اصله پایه و سقوط و سوختن 15 دستگاه ترانس را از عمده‌ترین خسارات وارده به شبکه وتجهیزات برق در استان ناشی از بارش برف سنگین عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تقدیر از صبر و تحمل شهروندان گفت: تاپایان روز اول بارندگی،500 روستا به دلیل بارش سنگین در محاصره برف قرار گرفته و فاقد مسیر دسترسی و تعداد 58 روستا به صورت کامل بدون برق بودند که با تلاش‌های جهادی همکاران برق رسانی به روستاها انجام شد.

وی گفت: در پی بارش برف سنگین در طی 2 شبانه روز در استان 96 هزارو 595 نفر با تلفن 121 تماس گرفته اند که پاسخگویی به 77 هزارو 220 تماس به صورت هوشمند بوده است و بیش از 17 هزار تماس توسط اپراتورپاسخ داده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز