خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه صنف ساعت تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

درصدد تولید ساعت مچی در داخل کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۰۱

رییس اتحادیه صنف ساعت تهران گفت: در صورتی که دولت با ما همکاری داشته باشد و دستگاههای مورد نظر خود را از خارج از کشور با ارز دولتی وارد کنیم و گمرک هم ما را یاری کند می‌توانیم در خصوص ساخت ساعتهای مچی‌تولید داخل موفق باشیم.

عبدالرحیم‌ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساعت اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی ساعت حمایت از تولید داخل و مصرف کنندگان است.

وی افزود: از دولت تقاضا داریم که در بیرون شهر سوله‌ای را در اختیار ما قرار دهند تا به تولید ساعت بپردازیم. در این خصوص حدود ۳۰۰ کارمند یا کارگر مشغول کار خواهند شد.

احمدی تصریح کرد: در صورتی که دولت با ما همکاری داشته باشد و بتوانیم دستگاه‌های مورد نظر خود را از خارج از کشور با ارز دولتی وارد کنیم و گمرک هم ما را یاری کند می‌توانیم در خصوص ساخت ساعت‌های مچی‌در  داخل کشور موفق باشیم.

وی خاطر نشان کرد: حدود دو سال است که به دنبال این موضوع هستیم اما هنوز نتیجه مورد نظر را نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: ساعت‌های تولید داخل، بیشتر دیواری بوده که موتور آن ایرانی است و بدنه آن تولید ایران است اما تا کنون ساعت مچی‌ تولید داخل نداشته‌ایم. قطعات ساعت حدود ۱۵۰ قطعه است که اغلب وارداتی است، ساخت ساعت ۴۰ دستگاه مختلف می‌خواهد و هیات مدیره درصدد است تا این دستگاه‌ها را وارد کند.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا تولیدات داخلی ساعت‌های مچی به لحاظ کیفیت و قیمت به گونه‌ای است که مردم برای خرید آن ترغیب شوند؟ ، گفت: تولید داخل زمانبر است و تا زمانی که یک ساعت ساخته شود و بر روی دست قرار گیرد و فراگیر شود مسلما زمان‌بر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز