خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سیتروئن در گفت‌وگو با ایلنا:

تهدیدهای ترامپ اگر باعث عدم ورود رقبای ما به ایران شود، استقبال می‌کنیم/ پلت فرم کاشان یکی از به روزترین خطوط تولید جهان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۳۰

مدیرعامل سیتروئن گفت: ما مطابق عرف و قوانین بین‌المللی با شرکای ایرانی خود قرارداد بستیم و مشکلی از این بابت نداریم اما اگر با فشار آمریکا ورود دیگر رقبای ما به بازار ایران محدود شود ما از این موضوع استقبال می کنیم.

لیندا جکسون، مدیرعامل سیتروئن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص پروسه همکاری این شرکت با سایپا گفت: از طرف ما مشکلی برای همکاری وجود ندارد و منتظر هستیم تا انتقال سهام صورت بگیرد و کارشناسان فرانسوی برای نصب پلت فورم و کارشناسان ایرانی برای آموزش تبادل شوند.

لیندا جکسون ادامه داد: پلت فرمی که در کاشان نصب خواهد شد یکی از به روزترین خطوط تولید خودرو در جهان است و تمام استانداردهایی که در سایر خطوط تولیدی در تمام نقاط جهان داریم در کاشان نیز رعایت خواهد شد زیرا هدف ما در اختیار گرفتن بازار منطقه است و فقط برای تامین بازار ایران سرمایه گذاری نکرده‌ایم، بلکه خاورمیانه و آفریقا نیز جزو اهداف ما هستند.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر تولید  مدل C4  در کاشان تصریح کرد: در کاشان سه مدل خودرو تولید خواهیم کرد که هنوز مدل‌های آن مشخص نشده است اما به طور حتم C4 نخواهد بود.

جکسون در خصوص اظهارات ترامپ در خصوص ایران و تاثیر آن بر همکاری پژو با ایران گفت: ما مطابق عرف و قوانین بین‌المللی با شرکای ایرانی خود قرارداد بستیم و مشکلی از این بابت نداریم اما اگر با فشار آمریکا ورود دیگر رقبای ما به بازار ایران محدود شود ما از این موضوع استقبال می کنیم و فکر کنم در نهایت این موضوع به نفع ما خواهد شد زیرا  سرمایه گذاری عظیمی در ایران انجام داد‌ه‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز