خبرگزاری کار ایران

ورود 4 فروند امبرائر به ناوگان هوایی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۶۵

شرکت هواپیمایی کیش ایر 4 فروند هواپیمای امبرائر به ناوگان خود اضافه می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کیش ایر؛با ورود 4 فروند هواپیمای سبک از نوع Embraer195 توسط کیش ایر ، نیاز 20 فرودگاه کشور جهت اتصال به جزیره کیش و سایرنقاط مرتفع می شود .

این شرکت در راستای حفظ اصل مشتری مداری و  انجام رسالت خود بعنوان تنها شرکت هواپیمایی زیر مجموعه سازمان منطقه آزادکیش  در جهت کمک به توسعه پایدار جزیره وتقویت صنعت گردشگری وتوریسم در مروارید خلیج فارس  با اولویت توسعه شبکه پروازی در مسیرهای داخلی و بین المللی و با رویکرد اتصال به جزیره زیبای کیش اقدام به توسعه ناوگان هوایی خود با الحاق 4 فروند هواپیمای سبک می کند.

محمد تقی جدیدی، مدیر عامل کیش ایر با اشاره به  جزئیات ورود این هواپیماهای جدید افزود : به منظور بهره مندی و پوشش نیاز هموطنانی که به لحاظ شرایط فرودگاه شهر خود و به دلیل عدم امکان  نشست و برخاست هواپیماهای استفاده شده در ایرلاینهای داخلی بالاخص  کیش ایر از امکان بهره برداری از پتانسیل های گردشگری، تجاری و صنعتی جزیره کیش بی بهره بودند؛ برنامه الحاق 4 فروند هواپیمای سبکتر را در برنامه خود قرارداده ایم که  با لطف پروردگار تلاش می گردد تا پایان  سالجاری به ناوگان کیش ایر ملحق گردند.

طبق گزارش روابط عمومی کیش ایر،  هواپیماهای مذکور  از نوع جت امبرائر 195 با سال ساخت 2008 و 2010 ، با 108 صندلی و ساخت کشور برزیل هستند که  به محض ورود به ناوگان هوایی کیش ایر  نیاز 20 فرودگاه کشور جهت اتصال به جزیره زیبای کیش و سایرنقاط را مرتفع می کنند.

لازم بذکر است کیش ایر با بهره برداری از 14 فروند هواپیمامشتمل بردوفروندهواپیمای  ایرباس 321، دو فروند هواپیمای ایرباس 320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر100 و با  برقراری میانگین 68 سورتی پرواز روزانه و همچنین اتصال مراکز و شهرهای 20  استان به جزیره کیش موفق به تأمین نیاز پروازی هموطنان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز