خبرگزاری کار ایران

معاون امور بین الملل وزارت نفت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ترامپ و نتانیاهو در مقابله با صنعت نفت ایران، ایزوله می‌شوند/ تا ۳ ماه آینده قراردادهای بزرگ نفتی منعقد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۳۰۹

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت گفت: شرکت‌های خارجی بیش از ما علاقه‌مند به همکاری در صنعت نفت ایران هستند لذا ما خوشبینیم که تا ۳ ماه آینده قراردادها منعقد می‌شوند.

امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا،  درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی ایران برای مقابله با تحرکات ترامپ و لابی های صهیونیست ها علیه ایران در جلوگیری از ورود شرکت های بین المللی به صنعت نفت ایران اظهار داشت: ما یک سال است که به طور مداوم و شبانه روزی با شرکت های خارجی مذاکره می کنیم و اظهار علاقه آنها برای ورود به صنعت نفت ایران بسیار بیشتر از ماست. 

وی افزود: من بسیار خوشبینم که تا 2 و یا 3 ماه آینده اولین قرارداد بزرگ را منعقد می کنیم و به تدریج نیز بقیه قراردادد ها بسته می شود. 

زمانی نیا تصریح کرد: برجام این فرصت را به ما داده که علی‌رغم تحرکات لابی‌های صهیونیست‌ها و نتانیاهو هرکس مفاد آن را رعایت نکند ایزوله می شود. 

وی ادامه داد: نتانیاهو سعی کرد که در روند مذاکرات برجام اخلال به وجود بیاورد ولی موفق نشد و اکنون نیز موفق نخواهد شد زیرا ثبات سیاسی و امنیتی که در ایران وجود دارد پروژه های ما را جذاب می کند. ما این موضوع را در مذاکرات با شرکت های خارجی به وضوح دریافته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز