خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان تهران:

300 میلیون دلار اعتبار برای پروژه های آب و فاضلاب استان تهران پیش بینی شده است / سالانه 600 کیلومتر شبکه فاضلاب در تهران اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۵۴

وزارت نیرو در چارچوب طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای ٢٦ تصفیه‌خانه فاضلاب را برای سراسر کشور پیش‌بینی کرد که پنج مورد آن مربوط به استان تهران بوده است.

به گزارش ایلنا، «محمد پرورش» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ٣٠٠ میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه‌های شهرهای استان تهران پیش‌بینی کرده‌ا‌یم که قرار است در بودجه سال ١٣٩٦ مطرح شود.

وی افزود: آبفای استان تهران متعهد شده‌‌ است مدل مالی شبکه‌های فاضلاب استان تهران را تقبل کند اما امیدواریم با حمایت کمیسیون عمران مجلس، ردیف وام ٣٠٠ میلیون دلاری از مجلس شورای اسلامی مصوب شود.

پرورش با بیان این‌که سالانه حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ کیلومتر شبکه فاضلاب در تهران اجرا می‌شود گفت: در اجرای یک متر شبکه فاضلاب در تهران موانع بیش‌تری نسبت به سایر شهرهای کشور داریم که بخشی از این موانع به مشکلات مربوط به مجوز حفاری برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: سرانه تصفیه‌خانه فاضلاب در کشور سه میلیون‌ریال و با در نظر گرفتن هزینه‌های شبکه به پنج تا شش میلیون‌ریال‌ می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت نیرو در چارچوب طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای ٢٦ تصفیه‌خانه فاضلاب را برای سراسر کشور پیش‌بینی کرد که پنج مورد آن مربوط به استان تهران بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز