خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران خودرو خبر داد:

ظرف ٢٥ روز آینده بزرگ‌ترین قرارداد پلت فرم با یک شرکت ایتالیایی به امضا خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۸۸

مدیرعامل ایران خودرو گفت: خودروسازان دیگر به دنبال اعداد و ارقام افزایش تولید نیستند و برای آنها امروز رضایتمندی مشتریان در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در همایش بین‌المللی خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از تغییر رویکرد خودروسازان و جابجا شدن اعداد و ارقام در گزارش‌های کاری آنها خبر داد.

هاشم یکه‌زارع ادامه داد: خودروسازان دیگر به دنبال اعداد و ارقام افزایش تولید نیستند و برای آنها امروز رضایتمندی مشتریان در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت: ظرف ٢٥ روز آینده بزرگ‌ترین قرار داد پلت فرم در ایران با یک شرکت طراحی ایتالیایی به امضا خواهد رسید. در این قرار داد کارشناسان دو کشور موتور را طراحی خواهند. پس از آن دومین موتور را به صورت انحصاری کارشناسان ایرانی طراحی می‌کنند و طرف ایتالیا آن را تائید خواهند کرد. امیدوارم این یادگار خوبی برای صنعت ایران خودرو باشد.

وی سپس با اشاره به درآمدهای حاصل از فروش خودرو گفت: تا سال 2030 ما هر سال به طور متوسط شاهد افزایش 45 درصدی خدمات پس از فروش خواهیم بود که این به دلیل شکل‌گیری خودروهای جدید از جمله ارائه خدمات نو مبتنی بر تکنولوژی‌های ارتباطی است.

هاشم‌ یکه‌زارع ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از 39 میلیارد دلار درآمدخودرو در بخش خدمات صنعت خودرو در سال 2025 کشورمان بیش از 5 میلیارد دلار آن مرتبط با خدمات نوین باشد که توسعه این بخش نیازمند همکاری و مشارکت شرکت‌های تکنولوژیک داخلی و برندهای معتبر جهانی است.

وی ادامه داد: این امر در حالی است که در سال 2016 ارزش بازار خودروهای ایران حدود 20 میلیارد دلار بوده و ارزش خدمات مرتبط با آن نیز 14 میلیارد دلار برآورد شده از این رو می‌توان گفت بزرگ‌ترین بازارهای خدمات خودرویی در خاورمیانه در اختیار ایران است.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر 9 میلیون خودرو با عمر بیش از 10 سال داریم که خود می توانند پتانسیلی برای جایگزینی خودروهای فرسوده و دسته دوم باشند. ما در 10 سال اخیر شاهد رشد 9 میلیونی خودرو در کشور بوده‌ایم.

مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به فعالیت‌های این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر 14 شرکت در حوزه فروش و 12 شرکت در زمینه خدمات پس از فروش فعال و در حال ارائه خدمات هستند و با داشتن 11 دفاتر منطقه و 779 نمایندگی مجاز، یک میلیون و 300 هزار متر مربع فضای تعمیرگاهی و 1122 فروشگاه مجاز در سطح کشور به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنیم و توانسته‌ایم در سال اخیر رتبه اول را در این حوزه کسب کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: چشم انداز صنعت خودروی ایران برای سال 2025 این است که به پنجمین مرکز تولید خودرو در آسیا و یازدهم در جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز