خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی مطرح کرد:

لزوم همکاری اصناف و کسبه در ارتقاء ایمنی شهر/ رایزنی با لوریس چکناوریان برای ساختن سمفونی شهدای آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۷۸

عضو شورای شهر تهران گفت: اصناف و کسبه باید در ارتقا ایمنی شهر تلاش جدی کنند.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم تجلیل از شهدای آتش نشان که توسط اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، احمد مسجدجامعی درباره لزوم استفاده از شرایط اجتماعی به وجود آمده در جهت افزایش ایمنی در شهر سخن گفت.

عضو شورای شهر تهران اظهارکرد: در قضیه حادثه پلاسکو ما نباید فقط از جنبه احساسی به آن بپردازیم بلکه باید با اتخاذ راهکارهای عملی در جهت اتخاذ فرهنگ شهری تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از این ارتقاء به عهده اصناف و کسبه است که صنف تولید کنندگان تجهیزات ایمنی از همه آنها نقش بیشتری دارد.

مسجدجامعی با اشاره به جشنواره فجر گفت: تا به امروز سه نفر از کارگردانان مطرح کشور پیشنهاد دادند که سناریوی پلاسکو را بنویسند و حتی مدیرعامل بانک تجارت اعلام کرد که این بانک هزینه مالی این فیلم را برعهده بگیرد.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: از لحاظ فرهنگی و هنری ما می‌توانیم روی این موضوع کار کنیم . حتی با آقای لوریس چکناوریان برای ساختن سمفونی شهدای آتش‌نشان صحبت شده است.

وی گفت:‌ ما باید با استفاده از این نوع حرکت‌ها کاری کنیم که حادثه پلاسکو در اذهان ماندگار شود و در کنار آن به مردم آموزش‌های ایمنی و احترام به قوانین داده شود. آموزش صرفا در کلاس نیست بلکه می توان با این کارهای فرهنگی خیلی بهتر شهروندان را آموزش داد .

عضو شورای شهر تهران گفت: یک شهر فقط با تونل‌ها و پل‌ها معنا پیدا نمی‌کند بلکه همدلی است که به آن روح می‌بخشد. افرادی که در پلاسکو بوده‌اند تا روز قبل از آن شناخته شده نبودند اما امروز به واسطه عملی که انجام داده‌اند در ذهن مردم کشور ثبت شده و همین امر نشان می‌دهد که عواطف انسانی در شهر از جایگاه مهمی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز