خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پالایشگاه شازند تشریح کرد:

جزئیات حادثه پالایشگاه شازند/ بازماندگان دولت قبل، شایعه‌سازان حوادث پالایشگاهی

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۱۹

جمشیدی گفت: در حال حاضر شرایط تعریف شده و نرمال است و ما نیز ذخیره کافی خوراک داریم و زمانی هم که واحد راه اندازی شود، کمبود ایجاد شده با تولید بیشتر جبران می شود.

علی جمشیدی مدیر عامل پالایشگاه شازند اراک در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره حادثه در پالایشگاه شازند اظهار داشت: شب گذشته جرقه ای در استک بویلر کوچک یکی از واحدها رخ می دهد که در حد شبهه انفجار بوده و مشکل خاصی رخ نداده است.

وی افزود: این حادثه در واحد RFCC اتفاق افتاده که تا بعد از ظهر رفع شده و واحد نیز تا شب راه اندازی می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط تعریف شده و نرمال است و ما نیز ذخیره کافی خوراک داریم و زمانی هم که واحد راه اندازی شود، کمبود ایجاد شده با تولید بیشتر جبران می شود.

وی خاطرنشان کرد: همیشه خوراک و محصولات تولیدی ما در هر واحد پالایشگاه به مدت  15 روز ذخیره سازی می شود و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

مدیر عامل پالایشگاه شازند یادآور شد: رخ دادن حادثه های این چنینی در پالایشگاه ها عادی است اما برخی افراد که بازمانده دولت قبلی بوده و آسانسوری ارتقای سمت پیدا کرده بودند و به دلیل عدم شایستگی در سمت های پایین تری منصوب شدند، به محض مشاهده حتی یک دود کوچک آن را پیراهن عثمان کرده و به دنبال جریان سازی و تخریب هستند.

 وی ادامه داد: بروز این اشکالات روزمره است اما متاسفانه برخی فقط با موبایل دنبال پخش خبر و شایعه پراکنی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز