خبرگزاری کار ایران

پایان دومین جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها در کیش

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۴۰۱

دومین جشنواره ایده ها و فرصت ها درکیش به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دومین جشنواره ایده ها و فرصت ها که با هدف بهره مندی از ایده های جوانان، کار آفرینی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم مختلف از 13بهمن در کیش آغاز بکار کرده بود پایان یافت.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت قوه قضاییه در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون اجتماعی ناجا و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد دکتر مونسان با اشاره به ظرفیت ارزشمندی که تاکنون کمتر به آن توجه شده گفت: جوانان ظرفیتی هستند که شاید کمتر به آن توجه کرده ایم در حالیکه حتی در برنامه ریزی برای آنان می توان از این اندیشه های پویا و خلاق استفاده کرد در حالیکه حتی خود من نیز تاکنون به این مقوله کمتر توجه کرده بودم.

وی افزود: حضور در این جشنواره من و همه شرکت کنندگان و مسئولان را به وجد آورد زیرا با دیدن جوانان خلاق کشورمان به این اطمینان رسیدیم که می توان به خوبی در مسیر رشد و توسعه کشور از آنان بهره گرفت و انرژی و تفکرات خلاقانه آنها فرصتی ارزشمند است که دستاوردهای بزرگی به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جوانان تاکید کرد: این جشنواره باعث شد من به پتانسیل های موجود در قشر جوان پی ببرم و همین جا اعلام آمادگی می کنم سازمان منطقه آزاد کیش آماده حمایت از طرح های این جوانان است.

دکتر مونسان همچنین اعلام کرد از سوی سازمان منطقه آزاد کیش هدایایی به جوانان شرکت کننده در این جشنواره اهدا شود.

گفتنی است جشنواره ایده ها و فرصت ها با هدف فرهنگ سازی و هدایت اندیشه دانش آموزان و نوجوانان، اجتماعی سازی، ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و استفاده از ایده ها، نظرات و استعدادهایی که در حوزه آی تی  وجود دارد با حضور 8 تیم برتر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز