خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان :

مسدود بودن راه ها عامل کندی وصلی برق/ 10 درصد از مردم گیلان در خاموشی بسر می‌برند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۲۵

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان گفت: حدود10 درصد کل مشترکین گیلان با جمعیتی بالغ بر75 هزار مشترک در حال خاموشی بسر می برند.

حمیدرضا حکمت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: در حوزه مرکز شهرستان رشت که شامل خمام، خشکبیجار، لشت نشاء و شهررشت می شود و شهرستانهای آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و سیاهکل به علت بارش شدید برف دچار قطعی برق هستند.

وی افزود: حدود10 درصد کل مشترکین گیلان با جمعیتی بالغ بر75 هزار مشترک در حال خاموشی بسر می برند.

حکمت بیان داشت: این قطعی ها بخاطر انباشت برف روی شاخه درختان و سقوط  روی  کابل های برق هستند که موجب پارگی  کابل ها گردیده اند.

وی مشکل اصلی تیم های عملیاتی برق را عدم تردد و مسدود بودن راه ها دانست و بیان داشت: حتی ماشین های کمک د ار برای تردد با مشکل مواجه هستند و کار به کندی انجام می شود.

این مسئول بیان داشت: ادارات راه و فرمانداری ها و بخشداری ها تلاش کنند تا همه راه های اصلی  و فرعی بازگشایی گردد تا تیم های عملیاتی شرکت برق بتوانند با سرعت بیشتری به رفع قطعی‌ها اقدام کنند.

وی افزود: در حوزه گلسار و خیابان های اطراف و کوچه ها و بخش مرکزی رشت، کابل ها دچار پارگی شده و برق این شهروندان نیز قطع است.

حکمت بیان داشت: در راه های فرعی به دلیل مسدود بودن تیم های عملیاتی شرکت برق بصورت پیاده در حال رفع قطعی‌ها هستند.

وی افزود: از یک میلیون سیصد هزار مشترک گیلانی حدود 75 هزار مشترک قطعی برق دارند و این آمار در حال نوسان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز