خبرگزاری کار ایران

توضیح روابط عمومی وزارت نفت درباره شکوائیه از یک نماینده مجلس

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۰۶۴

در پی انتشار اخباری مبنی بر شکایت وزیر نفت از آقای هدایت الله خادمی نماینده محترم مجلس که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است به آگاهی می‌رسانیم که هیچ شکایتی از سوی جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت از جناب آقای خادمی به مراجع قضایی تسلیم نشده است.

به گزارش ایلنا، آن چه در روزهای اخیر در برخی رسانه‌ها و به نقل از آقای خادمی مطرح شده نه یک شکایت به دستگاه قضایی بلکه شکوائیه ای است که چند ماه پیش از سوی معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت نفت بنا بر وطیفه ذاتی و در واکنش به برخی اتهام‌ها نظیر «وابستگی به خارج» و «خیانت» که از جانب آقای خادمی به وزارت نفت نسبت داده شد به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد تا بر اساس آیین نامه مجلس محترم به آن رسیدگی شود که از قرار معلوم این شکواییه به تازگی به اطلاع آقای خادمی رسیده است.

وزارت نفت در حال حاضر و با توجه به مواضع کنونی جناب آقای خادمی شکوائیه مذکور را خاتمه یافته تلقی کرده و هیچ اصراری به پیگیری موضوع ندارد.

در پایان یادآور می شویم که وزارت نفت به انجام وظایف نمایندگان محترم مجلس در چارچوب قانون باور عمیق داشته و همواره آماده همکاری و همراهی با مجلس برای حل مسائل و رفع مشکلات کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز