خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری 16 پروژه آب و فاضلاب در استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۲۲۴

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: 16 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 589 میلیارد ریال در دهه فجر امسال، به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایلنا، "امین قصمی" در این باره گفت: پروژه احداث خط انتقال آب در شهرهای بندرعباس، تخت و قلعه قاضی، دشتی و قشم (طولا) در مجموع به طول به طول 36.3 کیلومتر، احداث ایستگاه پمپاژ سد جگین، احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی شمال غرب بندرعباس، اصلاح و بازسازی شبکه آب شهرها به طول 45.5 و پروژه اجرای سیستم تله‌متری حاجی آباد از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در بخش آب است که در مجموع 433 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی گفت: در بخش فاضلاب نیز پروژه‌های خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای بندرعباس و قشم (اجرای شبکه اصلی و فرعی فاضلاب شهرک مسکونی سپاه و مسکن مهر طولا) در مجموع به طول 15.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد ریال در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

قصمی در خصوص پروژه‌های فاضلاب شهر بندرعباس نیز گفت: این پروژه‌ها در محلات مرکز و غرب شهر به طول 9.5 کیلومتر است که با هدف جمع آوری و تصفیه فاضلاب خانگی و بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و بهبود محیط زیست شهری با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز