خبرگزاری کار ایران

افتتاح 19 پروژه آبرسانی در سطح روستاهای استان تهران

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۲۷۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از افتتاح 19 پروژه تأمین آب در دهه فجر امسال خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، "رضا پوررجب" در این باره گفت: با تلاش و کوشش همکاران شرکت توانستیم 19 پروژه تأمین آب با حجم عملیات 7680 متر اجرای توسعه و بازسازی شبکه توزیع همراه با 323 فقره نصب انشعاب، 1600 متر اجرای خط انتقال، احداث یک مخزن 300 متر مکعبی زمینی، حفر و تجهیز 7 حلقه چاه عمیق، کف شکنی یکه حلقه چاه به عمق 50 متر و تجهیز یک ایستگاه پمپاژ را اجرایی و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل آبفار استان تهران گفت: این پروژه‌ها در روستاهای شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، پیشوا، تهران، دماوند، ری، شمیران، شهریار، فیروزکوه، ورامین و ملارد اجرا شده و مشترکین روستایی با جمعیت افق 174 هزار نفر از دهه فجر امسال می‌توانند از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

پوررجب هزینه کرد: پروژه‌های مذکور را بیش از 26 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت با توجه به کاهش منابع تأمین آب در سطح روستاها و بروز مشکلات کمبود آب امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا حد زیادی این مشکلات را رفع و رضایت مشترکین را در بر داشته باشد.

وی در ادامه گفت: از اولویت‌های برنامه‌های آبفار استان تهران کیفیت بخشی به پروژه‌ها و مطالعات دقیق و کارشناسی قبل از انجام کار و همچنین مهندسی مجدد در برخی پروژه‌های از قبل اجرا شده است.

مدیر عامل آبفار استان تهران تصریح کرد: علاوه بر 19 پروژه فوق، از ابتدای سال تاکنون 7 مجتمع آبرسانی نیز تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده و مشکلات تأمین آب بیش از 41 روستا با جمعیت 84 هزار نفری نیز از طریق این مجتمع‌ها مرتفع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز