خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات و خدمات هوشمند ایران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۹۴

نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری های هوشمند با عنوان Iran Smart Tech(IST 2017) در نیمه اول سال 1396 در تهران برگزار می شود .

به گزارش ایلنا، حمید باقرنژاد دبیر نمایشگاه گفت: این رویداد که بزرگترین گردهمایی مبتکرین و مخترعین،کارآفرینان، سرمایه گذاران ،شرکت های دانش بنیان ،متخصصین و پژوهشگران فناوری های هوشمند  محسوب می شود در دو قسمت جشنواره و نمایشگاه اجرا می گردد.

در بخش جشنواره علاقمندان می توانند در دو بخش ایده،طرح و یا اختراع تجاری سازی نشده و محصول و یا خدمات فناوری های هوشمند تجاری سازی شده شرکت نموده و پس از ارزیابی در بخش برترین ها با همگروهان خود رقابت و درصورت تایید کمیته داوران مدال برترین های فناوری های هوشمند را دریافت نمایند. مبتکرین و نوآورانی که تاکنون نتوانسته اند ایده،طرح و یا محصول خود را تجاری سازی نمایند می توانند پس از تایید علمی کمیته داوران در نمایشگاه Iran Smart Tech(IST 2017)   حضور بعمل آورند و از فرصت های موجود جهت جذب سرمایه گذار و تجاری سازی ایده،محصول و یا خدمات خود استفاده نمایند.

شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی علاوه بر شرکت  در بخش برترین های فناوری های هوشمند جشنواره و رقابت با یکدیگر در نمایشگاه 3 روزه ایران اسمارت تک دستاورده های خود را به معرض دید عموم در می آورند.

برخی از اهداف این جشنواره و نمایشگاه عبارتند از شناسایی و معرفی فعالان حوزه فناوری های هوشمند(علی الخصوص شهر هوشمند)،تجلیل از برترین های حوزه فناوری های هوشمند،هدایت و حمایت مادی و معنوی فعالان حوزه فناوری های هوشمند،توسعه و ترویج گفتمان هوشمند سازی و ایجاد شهر های هوشمند در کشور و بستر سازی به جهت انتقال فناوری های نوین به داخل کشور می باشد.

این جشنواره و نمایشگاه با همت مرکز نوآوری و پارک فناوری شهرداری تهران،دپارتمان ترویج فناوری های نوین  تعاونی هنرمندان جوان،موسسه مهنا  وحمایت  ستاد های فناوری های نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز