خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

افزایش وام مسکن مهر تا 40 میلیون تومان به زودی ابلاغ می‌شود/ اولویت تخصیص وام با شهرهای اطراف تهران

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۸۱۰

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به زودی افزایش وام مسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان به زودی ابلاغ می‌شود ، ‌گفت: متروی مسکن مهر هشتگرد نیمه اول سال آینده به افتتاح می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا محسن نریمان در حاشیه بازدید از متروی هشتگرد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه افزایش وام مسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان در چه مرحله‌ای قرار دارد ، گفت: پیگیری‌های افزایش وام مسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان با بانک مسکن در حال انجام است و به زودی پرداخت این وام به بانک ابلاغ می‌شود.

وی افزود: شیوه‌های اجرایی تخصیص این وام با هماهنگی بانک مسکن انجام شده است و اولویت افزایش 10 میلیونی وام مسکن با شهرهای اطراف تهران مانند شهرگرد، پردیس و پرند است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین درباره افتتاح متروی مسکن مهر هشتگرد گفت: در صورت تخصیص اعتبارات این پروژه در شش ماه سال آینده به افتتاح می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این پروژه در حال حاضر 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن 300 میلیارد تومان هزینه شده است که ادامه اجرای آن نیاز به 150 میلیارد تومان دیگر دارد.

نریمان ادامه داد: بنا بر این است که مسکن مهر هشتگرد از طریق دسترسی‌های ریلی به شهر قزوین متصل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان تعداد واحدهای بدون متقاضی در هشتگرد گفت: در حال حاضر در مسکن مهر هشتگرد 8 هزار واحد بدون متقاضی وجود دارد که امکان تامین این پروژه به مسکن اجتماعی در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز