خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی گاز:

بدون سهل انگاری به مراحل پایانی فازهای 20 و 21 نزدیک می شویم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۶۵۹

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه‌ی بازدید از روند پیشرفت فازهای 20 و 21 گفت: در سایه همدلی و هم‌فکری تمام نیروهای پرتلاش بتوانیم با استفاده از فرصت‌ها به طور شایسته استفاده نماییم و سرعت عمل را با ایمنی دقیق افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: با توانمندی و یکپارچگی در بین کارکنان فازهای 20 و 21 پارس جنوبی، بتوانیم در آینده نزدیک این فازهای باقیمانده را به مرحله‌ی بهره‌‌برداری برسانیم و تمام موانع را مرتفع نماییم.

عراقی در ادامه افزود: همواره باید بتوانیم در شرایط بحرانی به طور بسیار مطلوب مدیریت نماییم و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن تجارب ارزشمند همدلی را بین پیمانکاران محقق خواهند نمود.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: خوشبختانه با مشاهده‌ى روند تلاش و فعالیت‌های گسترده در این فازهای پارس جنوبی آرامش بسیار خوبی حکم‌فرما می‌باشد.

وی افزود: با یک مدیریت واحد و ایجاد یک هماهنگی و زمان‌بندی های لازم بتوانیم به یک نتیجه‌ى مطلوب دست یابیم.

عراقی با اشاره به پیشرفت بسیار گسترده در فازهای 20 و 21 عنوان داشت: با محوریت بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی در بین تمامی نیروهای پیمانکاری و شرکت نفت و گاز، هماهنگی ‌های خوبی محقق شده است که این مهم در روند پیشرفت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با دقت لازم، بدون سهل‌انگاری و کوتاهی و با نظارت دقیق مدیران و بازرس فنی مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم به مراحل پایانی در فازهای 20 و 21 برسیم و بار دیگر شاهد افتخاری عظیم در شرکت ملی گاز ایران باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز